AMEA Elmmetrik Profil

Sürayyə Ağayeva
ANAS_1382
Elmi fəaliyyət (Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında Sİ (Gemini) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur)
(AZ)
Sürayyə Ağayeva, Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun Musiqi tarixi və nəzəriyyəsi şöbəsində çalışan bir musiqişünasdır. Google Scholar profilinə görə 54 sitat, 4 H-indeksi və 4 i10-indeksi ilə 25 nəşri vardır. Onun elmi fəaliyyəti əsasən Azərbaycan musiqi tarixi, xüsusilə muğamın tədqiqinə yönəlmişdir. Ağayevanın tədqiqatları Orta əsr musiqi traktatlarını, o cümlədən Əbdülqadir Marağinin əsərlərini əhatə edir. Onun əsas maraq dairəsinə Azərbaycan musiqi ənənələrinin, o cümlədən muğamın tarixi, nəzəriyyəsi və ifa xüsusiyyətləri daxildir. Ağayevanın elmi işlərində musiqi formalarının təhlili, türk musiqi mədəniyyəti ilə əlaqələr, eləcə də müxtəlif musiqi alətlərinin tarixi aspektləri araşdırılır. O, həmçinin Azərbaycanın görkəmli musiqiçilərinin yaradıcılığına, o cümlədən Fikrət Əmirov və Niyazinin musiqi irsinə dair tədqiqatlar aparmışdır. Ağayevanın elmi məqalələri müxtəlif beynəlxalq konfranslarda və elmi jurnallarda dərc olunmuşdur.
(EN)
Suraya Agayeva is a musicologist working at the Department of Music History and Theory at the Institute of Architecture and Art. According to her Google Scholar profile, she has 25 publications with 54 citations, an h-index of 4, and an i10-index of 4. Her scientific activity is mainly focused on the history of Azerbaijani music, particularly the study of mugham. Agayeva's research covers medieval music treatises, including the works of Abdulkadir Maraghi. Her main interests include the history, theory, and performance characteristics of Azerbaijani musical traditions, including mugham. Agayeva's scientific works analyze musical forms, their connections with Turkish musical culture, as well as the historical aspects of various musical instruments. She has also conducted research on the works of prominent Azerbaijani musicians, including Fikrat Amirov and Niyazi. Agayeva's scientific articles have been published in various international conferences and scientific journals.
(RU)
Сурая Агаева - музыковед, работающая на кафедре истории и теории музыки в Институте архитектуры и искусства. Согласно ее профилю в Google Scholar, у нее 25 публикаций с 54 цитированиями, h-индексом 4 и i10-индексом 4. Ее научная деятельность в основном сосредоточена на истории азербайджанской музыки, в частности, на изучении мугама. Исследования Агаевой охватывают средневековые музыкальные трактаты, включая работы Абдулкадира Мараги. Ее основные интересы включают историю, теорию и исполнительские особенности азербайджанских музыкальных традиций, включая мугам. В научных работах Агаевой анализируются музыкальные формы, их связи с турецкой музыкальной культурой, а также исторические аспекты различных музыкальных инструментов. Она также проводила исследования творчества выдающихся азербайджанских музыкантов, включая Фикрета Амирова и Ниязи. Научные статьи Агаевой были опубликованы в различных международных конференциях и научных журналах.
Tədqiqat maraqları:
Musiqi tarixi, Muğam, Musiqi nəzəriyyəsi, Orta əsr musiqisi, Azərbaycan musiqisi, Türk musiqisi
İxtisas sahələri:
Musiqi tarixi, Muğam, Musiqi nəzəriyyəsi, Orta əsr musiqisi, Azərbaycan musiqisi, Türk musiqisi
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Sürayyə Xosrov qızı Ağayeva
Elmi dərəcə:
Sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru
Elmi ad:
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yer(lər)i
Təşkilat / Şöbə:
Memarlıq və İncəsənət İnstitutu / Musıqı tarixı və nəzəriyyəsı
Vəzifə:
Aparıcı elmi işçi
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 -
H/h
İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
---|
Tarix | Ümumi Məqalə sayı | Ümumi İstinad sayı | h index | i10 index |
---|---|---|---|---|
1 Sentyabr 2025 | 25 | 55 | 4 | 4 |
1 Avqust 2025 | 25 | 54 | 4 | 4 |
1 İyul 2025 | 25 | 60 | 4 | 4 |
1 İyun 2025 | 25 | 58 | 4 | 4 |
1 May 2025 | 25 | 58 | 4 | 4 |
1 Aprel 2025 | 25 | 58 | 4 | 4 |
1 Mart 2025 | 25 | 58 | 4 | 4 |
1 Fevral 2025 | 25 | 56 | 4 | 3 |
1 Yanvar 2025 | 25 | 54 | 4 | 3 |
1 Dekabr 2024 | 25 | 54 | 4 | 3 |
1 Noyabr 2024 | 25 | 53 | 4 | 3 |
1 Oktyabr 2024 | 25 | 52 | 4 | 3 |
1 Sentyabr 2024 | 25 | 52 | 4 | 3 |
1 Avqust 2024 | 25 | 52 | 4 | 3 |
1 İyul 2024 | 25 | 52 | 4 | 3 |
1 İyun 2024 | 25 | 50 | 4 | 3 |
Content for WOS.
İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
---|---|---|---|---|---|
Nota | book / İslam Araştırmalar Merkezi Ansiklopedisi /Cild: 33 səh: 205-210 | Süreyya Agayeva | 10 | 2007 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Ruhperver: Bir XVII. Yüzyıl Müzik Teorisi Kitabı | Yüzyıl Müzik Teorisi Kitabı. Ankara: Ürün Yayınları | Suraya Agayeva, Recep Uslu | 0 | 2008 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Музыкальные инструменты средневековья в трактатах Абдулгадира Мараги | book / Народные музыкальные инструменты и инструментальная музыка. Под общей редакцией Е.В. Гиппиуса. /Cild: 1 səh: 189-196 | Сурая Агаева | 13 | 1989 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Nevbet-i müretteb | book / İslam Araştırmalar Merkezi Ansiklopedisi /Cild: 33 səh: 41-43 | S Agayeva | 11 | 2007 |
Önceleri kavl, gazel ve terâne isimli üç …
Önceleri kavl, gazel ve terâne isimli üç bölümden oluşan nevbet-i müretteb hakkındaki ilk bilgilere Seyyid Şerîf el-Cürcânî’nin (ö. 816/1413) Şerḥu Kitâbi’l-Edvâr’ında rastlanmaktadır (d’Erlanger, III, 553). Geniş bir şekilde açıklaması Abdülkādir-i Merâgī’nin eserlerinde görülen nevbet-i müretteb Merâgī’ye göre geçmiş (kudemâ) çağlardan beri bilinen bir mûsiki formudur. Ancak burada “kudemâ” kelimesine tarih bakımından bir açıklık getirilmemesi, ayrıca Fârâbî, İbn Sînâ ve Safiyyüddin el-Urmevî gibi mûsiki âlimlerinin eserlerinde nevbet-i mürettebden söz edilmemesi bu formun ortaya çık ğı dönem konusundaki belirsizliğin başlıca sebepleridir.Merâgī’nin belirttiğine göre dört veya beş bölümden meydana gelen nevbet-i mürettebin en önemli özelliği, muntazam (müretteb) bir sıra ile (nevbe) dizilmiş bölümler arasında makam-usul birliğiyle eserin başlangıç ve bitiş seslerinin aynı tonda olmasıdır. Biçim kurallarına …
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Абдулгадир Мараги | book / Язычы | Сурая Агаева | 3 | 1983 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Abd al-Qadir Maraghi-Towards The Problem of Investigation Regarding The History of Musical Art of Azerbaijan and the Culture of Turkic People | mugam. az./files/agayeva (er. tar. 01.03. 2015) | Suraya Agayeva | 3 | 2015 |
As a result of the Russo-Persian War …
As a result of the Russo-Persian War (1826–1828) Azerbaijan was separated into two parts. On the basis of the Turkmanchay Treaty the Southern part was incorporated into Iran (later the Islamic Republic) and the Northern, Caucasian part was incorporated into Russia, from 28 April 1920 as Soviet Azerbaijan in the USSR, and at present it is the independence “Republic of Azerbaijan”(1991). 2 The” Laḥniya” is mentioned in the second, expanded version of “Maqāsid аl-alḥān”, which was written as the first one in 821H/1418, and rewritten in 868 AH/1464 by Muhammad bin Muhammad bin Ilyas (Topkapi sarayi, № 1726).
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Из истории музыкальной культуры Азербайджана (Абдулгадир Мараги) | book / Музыка народов Азии и Африки / Сост. и ред. В. Виноградов /Cild: 3 səh: 243–260 | Сурая Агаева | 3 | 1980 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
On the Features of Azerbaijani Mugham and Some of the Traditional Musical Genres of the Modern East | “Muğam aləmi” V Beynəlxalq festivalı, “Azərbaycanda muğam: elmi reallıqlar və perspektivlər” səh: 151-161 | Suraya Agayeva | 0 | 2018 | |
Fikrət Əmirov | book / Azərbaycan musiqi tarixi /Cild: 3 səh: 297-360 | S. Ağayeva | 0 | 2018 | |
О взаимосвязи традиционного музыкального жанра Азерайджана – мугама и поэзии. | book / Актуальные вопросы развития искусствоведения в России и странах СНГ səh: 390-393 | Агаева Сурая | 0 | 2014 | |
Niyazi və Türkiyə musiqi mədəniyyəti | Musiqi Dünyası http://musigi-dunya.az/new/read_magazine.asp?id=1484 /N: 2/51 səh: 28-32 | Suraya Ağayeva | 0 | 2012 | |
Энциклопедия азербайджанского мугама. | book | Агаева Сурая | 0 | 2012 | |
Risale-i musiki- Abdürrahman Cami | book / İslam Araştırmalar Merkezi Ansiklopedisi /Cild: 35 səh: 124 | Agayeva Suraya | 0 | 2008 | |
Nevbe | book / İslam Araştırmalar Merkezi Ansiklopedisi /Cild: 33 səh: 37-38 | Suraya Ağayeva | 0 | 2007 | |
The manuscript “Kitab-i Edvar” (Leiden, Or. 1175) | “Maqām Traditions of Turkic People”. Eds: J. Elsner/G.Jahnichen, Berlin, 2006 səh: 11-26 | Agaeva Suraya | 0 | 2006 | |
Fizuli ve musiki | Musiкi Mеcmuasi /N: 451 | S Agayeva | 0 | 1995 | |
О взаимосвязи музыкально-эстетической мысли народов Закавказья в средние века | Azərb.SSR EA-nın Xəbərləri. Ədəbiyyat,dil və incəsənət seriyası /N: 2 səh: 112-117 | Сурая Агаева | 0 | 1989 | |
Теория мугама в трудах азербайджанских учёных 13-14 вв | book / Профессиональная музыка устной традиции народов Ближнего, Среднего Востока и современность.Ташкент: Изд-во литературы и искусства имени Гафура Гуляма. səh: 204-208 | Сурая Агаева | 0 | 1981 | |
Из истории музыкальной культуры Азербайджана (Абдулгадир Мараги) | Музыка народов Азии и Африки / Сост. и ред. В. Виноградов. Вып. 3. səh: 243-260 | Агаева С. | 0 | 1980 | |
Seyyid Nesimi'nin şiirlerinde musiki motifleri | Musiki Mecmuası /N: 32 (359) səh: 4-6 | Süreyya Agayeva | 0 | 1979 | |
Nəsimi poeziyasında musiqi motivləri | Elm və həyat /N: 9 səh: 12-13 | Sürəyya Ağayeva | 0 | 1979 | |
Термин «мугам» в трактатах Абдулгадира Мараги (ХIУ–ХУ вв.) | Макомы, мугамы и современное композиторское творчество səh: 56-59 | Агаева С. | 0 | 1978 | |
Автобиография в стихах Абдулгадира Мараги | Azərb.SSR EA-nın Xəbərləri, Ədəbiyyat,dil və incəsənət seriyası /N: № 4 səh: 119-127 | Сурая Агаева | 0 | 1975 | |
К вопросу биографии Абдулгадира Мараги | «Azərb.SSR EA-nın Xəbərləri». Ədəbiyyat,dil və incəsənət seriyası /N: № 3 səh: 90-96 | Сурая Агаева | 0 | 1974 | |
Some Issues Concerning Musical Performance Observed in the Treatise Maqasid al-Adwar | book | Suraya Agayeva | 0 | 0 |