AMEA Elmmetrik Profil

Sevil Fərhadova
ANAS_1391
Elmi fəaliyyət (Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında Sİ (Gemini) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur)
(AZ)
Sevil Fərhadova, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Memarlıq və İncəsənət İnstitutunda Muğamşünaslıq sahəsində çalışan tanınmış bir tədqiqatçıdır. Google Scholar profilində 18 sitat gətirilmə ilə (n_citations) və 2 h-indeksi ilə (h_index) elmmetrik göstəricilərə malikdir. Onun 1 i10 indeksi və 93 nəşri mövcuddur. Fərhadovanın elmi fəaliyyəti əsasən Azərbaycan musiqi mədəniyyəti, xüsusilə də muğamın tədqiqinə yönəlmişdir. Tədqiqatçı, muğamın tarixi köklərini, fəlsəfi aspektlərini, onun müxtəlif mədəni kontekstlərdə təzahürlərini araşdırır. Onun elmi maraqları muğamın multidissiplinar tədqiqatını, mədəniyyətin konseptual problemlərini və Şərq musiqisinin müxtəlif aspektlərini əhatə edir. Fərhadovanın elmi işləri, muğamın Azərbaycan mədəniyyətindəki rolunu və onun müasir dünyadakı əhəmiyyətini vurğulayır. O, həmçinin, monodiya, etnomusiqişünaslıq və musiqi fəlsəfəsi kimi sahələrdə də mühüm araşdırmalar aparmışdır. Fərhadova, Azərbaycan musiqi irsinin qorunması və tədqiqində mühüm rol oynayan, elmi ictimaiyyətdə tanınan bir mütəxəssisdir.
(EN)
Sevil Farhadova is a prominent researcher working in the field of Mugham Studies at the Institute of Architecture and Art of the Azerbaijan National Academy of Sciences (ANAS). She has strong scientometric indicators with 18 citations (n_citations) and an h-index of 2 (h_index) on her Google Scholar profile. She has an i10-index of 1 and 93 publications. Farhadova's scientific activity is mainly focused on the study of Azerbaijani musical culture, especially mugham. The researcher explores the historical roots, philosophical aspects, and manifestations of mugham in various cultural contexts. Her research interests include the multidisciplinary study of mugham, conceptual problems of culture, and various aspects of Eastern music. Farhadova's scientific works emphasize the role of mugham in Azerbaijani culture and its importance in the modern world. She has also conducted important research in areas such as monody, ethnomusicology, and music philosophy. Farhadova is a recognized expert in the scientific community, playing an important role in the preservation and study of the Azerbaijani musical heritage.
(RU)
Севиль Фархадова — известный исследователь, работающий в области мугамоведения в Институте архитектуры и искусства Национальной академии наук Азербайджана (НАНА). Она имеет сильные наукометрические показатели: 18 цитирований (n_citations) и h-индекс 2 (h_index) в своем профиле Google Scholar. У нее есть i10-индекс 1 и 93 публикации. Научная деятельность Фархадовой в основном сосредоточена на изучении азербайджанской музыкальной культуры, особенно мугама. Исследователь изучает исторические корни, философские аспекты и проявления мугама в различных культурных контекстах. Ее научные интересы включают междисциплинарное изучение мугама, концептуальные проблемы культуры и различные аспекты восточной музыки. Научные работы Фархадовой подчеркивают роль мугама в азербайджанской культуре и его значение в современном мире. Она также провела важные исследования в таких областях, как монодия, этномузыковедение и философия музыки. Фархадова — признанный эксперт в научном сообществе, играющий важную роль в сохранении и изучении азербайджанского музыкального наследия.
Tədqiqat maraqları:
Muğam, Azərbaycan musiqisi, Monodiya, Etnomusiqişünaslıq, Musiqi tarixi, Musiqi nəzəriyyəsi, Mədəniyyət fəlsəfəsi, Şərq musiqisi
İxtisas sahələri:
Muğam, Azərbaycan musiqisi, Monodiya, Etnomusiqişünaslıq, Musiqi tarixi, Musiqi nəzəriyyəsi, Mədəniyyət fəlsəfəsi, Şərq musiqisi
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Sevil Məmməd Tağı qızı Fərhadova
Elmi dərəcə:
Elmi ad:
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yer(lər)i
Təşkilat / Şöbə:
Memarlıq və İncəsənət İnstitutu / Muğamşünaslıq
Vəzifə:
Şöbə müdiri
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 -
H/h
İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
---|
Tarix | Ümumi Məqalə sayı | Ümumi İstinad sayı | h index | i10 index |
---|---|---|---|---|
1 Sentyabr 2025 | 93 | 18 | 2 | 1 |
1 Avqust 2025 | 93 | 18 | 2 | 1 |
1 İyul 2025 | 93 | 20 | 2 | 1 |
1 İyun 2025 | 93 | 20 | 2 | 1 |
1 May 2025 | 93 | 20 | 2 | 1 |
1 Aprel 2025 | 93 | 20 | 2 | 1 |
1 Mart 2025 | 93 | 20 | 2 | 1 |
1 Fevral 2025 | 93 | 14 | 2 | 1 |
1 Yanvar 2025 | 93 | 14 | 2 | 1 |
1 Dekabr 2024 | 93 | 13 | 2 | 1 |
1 Noyabr 2024 | 88 | 13 | 2 | 1 |
1 Oktyabr 2024 | 88 | 12 | 2 | 1 |
1 Sentyabr 2024 | 88 | 12 | 2 | 1 |
1 Avqust 2024 | 88 | 12 | 2 | 1 |
1 İyul 2024 | 88 | 12 | 2 | 1 |
1 İyun 2024 | 88 | 12 | 2 | 1 |
Content for WOS.
İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
---|---|---|---|---|---|
Муга монодия как тип мышления | book /Cild: 1 səh: 368 | Севиль Фархадова | 10 | 2001 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Обрядовая музыка Азербайджана | book /Cild: 1 səh: 132 | Севиль Фархадова | 0 | 1991 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
ИСТОРИЧЕСКИЕ КОРНИ АЗЕРБАЙДЖАНСКОГО МУГАМ-ДАСТГЯХА | Баку: Фонд Развития Науки | Севиль Фархадова | 1 | 2018 |
МУГАМНОЕ НАСЛЕДИЕ В НОВОМ НАУЧНОМ ОСВЕЩЕНИИ угам …
МУГАМНОЕ НАСЛЕДИЕ В НОВОМ НАУЧНОМ ОСВЕЩЕНИИ угам является одной из тех ценнейших жемчужин азербайджанской культуры, которые с прошествием многих веков не только не теряют, но даже, напротив, наращивают свое великолепие и значимость. В действительности, последовательное непрерывное развитие Мугама, растянувшееся на века, представляет собой встречный процесс. Мугам, впитавший в себя суть национального мышления, национального духа, стал своего рода свидетельством идентичности нации. В условиях, когда глобализацией оказываются охваченными все сферы жизни, малые культуры поглощаются большими, азербайджанский народ благодаря Мугаму сохраняет свою ктойность, уникальную идентичность. То есть Мугам сыграл роль своего рода щита для азербайджанского народа и сегодня продолжает выполнять свою функцию. С другой стороны, одна из важных задач Азербайджана как молодого и независимого государства заключается в том, чтобы получить признание и утвердить себя среди других наций. Мугам не только участвовал в осуществлении этой святой миссии, но даже смог занять место в первых рядах мирового культурного процесса. Эту имманентную природе Мугама латентную миссию впервые выявила вице-президент Азербайджанской Республики, президент Фонда Гейдара Алиева и Фонда Культуры Азербайджана Мехрибан ханум Алиева. За прошедшее с начала XXI века время Мехрибан ханум не только придала Мугаму второе дыхание, но и добилась того, что он заслуженно завоевал …
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
“Музыкальный мир Мухаммеда Физули” (в свете современных научных тенденций) | Республик. конференция, посвященная 530- летию великого азербайджанского поэта Мухаммеда Физули / НАНА Институт архитектуры и искусства | С.М. Фархадова | 0 | 2024 | |
Об опыте проживания "ритмических кругов" в мугамном творчестве. | Республиканская научная конференция Института архитектуры и искусства НАНА / pdf | С.М. Фархадова. | 0 | 2024 | |
Гендерная проблема в оптике концепции сознания | НАНА Институт Философии и Социологии / Bakı - "Elm" səh: 165-181 | С.М. Фархадова | 0 | 2024 | |
. “Erkən dövrün canlı dünya qavrayışı və onun yaddaş yazıları (Azərbaycan mədəniyyətinin timsalında)” . | Beynəlxalq elmi konfransın materialları / Azərbaycam Milli Elmlər Akademiyası Bakı - "Elm". səh: 91-93 | Sevil Fərhadova | 0 | 2024 | |
“Musiqi Azərbaycan multikultural dünyasının konseptual özəyi kimi”. | Azərbaycanşünaslığın aktual məsələləri: tədqiqat, elmi diskurs, beynəlmiləlləşmə. Yeni Dövrün Azərbaycanı. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin anadan olmasının 101 illiyinə həsr olunmuş XV Beynəlxalq Elmi Konfrans / Bakı Slavyan Universiteti səh: səh.73-75 | Sevil Fərhadova | 0 | 2024 | |
“Muğam Azərbaycan bölgəsində Şuşa şəhərinin mədəni dirçəliş prosesinin konseptual oxu kimi” | "Şuşa şəhəri: Azərbaycan mədəniyyəti Qafqaza və dünyaya" səh: 19 | _ | 0 | 2023 | |
“Realiti of the the ideal as a stretegic vektorof cultural development of the Turkic world (on the material of mugam thihking)” | . AMEA-nınMİİ-nun İncəsənət və Mədəniyyət problemləri jurnalında | _ | 0 | 2023 | |
Мировоззренческая динамика культурного процесса в амплитуде постижения концепции сознания............................ | Коллективная монография-альманах «Философия реформ социальной и духовно-культурной жизни общества / ©“OPTİMİST” MMC Баку - 2023 səh: 119-132 | Севиль Фархадова | 0 | 2023 | |
“Muğam Azərbaycanın Qarabağ bölgəsində Şuşa şəhərinin mədəni dirçəliş prosesinin konseptual oxu kimi” | AMEA-nın Qafqazşünaslıq İnstitutunun təşkil etdiyi ""Şuşa şəhəri: Azərbaycan mədəniyyəti Qafqaza və dünyaya" mövzusunda beynəlxalq elmi konfrans. Beynəlxalq ko səh: 20 | Sevil Fərhadova | 0 | 2023 | |
“Azərbaycan muğamı multidissiplinar tədqiqatlar predmeti və obyekti kimi” | “Azərbaycan muğamı multidissiplinar tədqiqatlar predmeti və obyekti kimi” // Memarlıq, Şəhərsalma tarixi və bərpası. /N: №1. səh: 150-158 | S. Fərhadova | 0 | 2023 | |
Tamlığın realllığı türk dünyasının mədəni inkişafının strateji vektoru kimi (muğam təfəkkürü timsalında) | Türkiyə Cümhuriyyətinin yaradılmasının 100 illiyinə həsr olunmuş "Türkoloji sənətşünaslıq: problemlər və perspektivlər" -IV Beynəlxalq elmi konfrans | Севиль Фархадова | 0 | 2023 | |
Возраждение мугамной традиции в контексте реалий современного мира (на примере тв-ва Алима Гасымова) | Muğam aləmi Beynəlxalq simpozium səh: 92 | Севиль Фархадова | 0 | 2023 | |
Мугам как концептуальная ось процесса возрождения и развития культурного наследия Азербайджана | CAJAS ARTS & HUMANITIES / Казахстан - Астана /N: №7 səh: 60-75 | Севиль Фархадова | 0 | 2022 |
В настоящей статье осмысление сути концептуального содержания …
В настоящей статье осмысление сути концептуального содержания мугама как альтернативного типа мышления увязывается с освобождением Карабаха и объявлением города Шуши культурным центром Карабаха – событием, предваряемым военным столкновением, вновь актуализировавшим формулу «жизнь – смерть». Востребованность научного постижения концептуального содержания мугама в текущем времени объясняется не только его мотивированностью, конкретными реалиями противоборства с трагическим исходом для множества молодых жизней, но и самой атмосферой соприсутствия в едином мировом процессе, подразумевающем масштабные перемены в мировосприятии и мировоззрении мыслящих людей. В соответствии с изучаемым ракурсом проблемы основными методами исследования рассматриваются герменевтический, феноменологический и когнитивный. В качестве методологии предлагается системное исследование проблемы c учетом восточной мировоззренческой парадигмы, различающей двухполюсность мышления, обращенного внутрь (batin) и вовне (zahir) при преобладающей роли фактора внутреннего мышления – поиска. Обозначенный в заглавии ракурс исследования проблемы мугама значим не только для его сохранения и развития как ценностного пласта азербайджанской музыкальной культуры. В контексте настоящего времени проблема мугама перестает быть «частной» задачей отдельной области знания. Острота ее определяется гораздо более масштабными процессами, как и в раннем прошлом …
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Перспективы научного постижения феномена мугама как макро проблемы | "Qloballaşan dünyada musiqi ənənələri" Azərbaycan Milli Konservatoriyası səh: 58-65 | Севиль Фархадова | 0 | 2022 | |
Проблема мугама на стыке гуманитарных и точных наук | Преподавание современной философии: методология, теория и практика. / Bakı "Optimist" MMC çap mərkəzi səh: 616-629 | Фархадова Севиль | 0 | 2021 | |
Revival of the mugham traditions in the context of the realities of the modern world (on the example of Alim Gasimov`s work) | Problems of arts and culture / Bilgi mmc /Cild: 4 /N: 78 səh: 45 | Sevil Farhadova | 0 | 2021 | |
Мугам как концептуальная основа традиционного наследия Карабаха | МЕЖДУНАРОДНАЯ АКАДЕМИЯ АРХИТЕКТУРЫ СТРАН ВОСТОКА Журнал / optimist mmc /Cild: 21 /N: 2 səh: 157 | Севиль Фархадова | 0 | 2021 | |
Концептуальность творческого возвышения-озарения на языке мугам-дастгяха. | Etika, estetika, aksiologiya:epistemoloji problemlər. /Kütləvi moqrafiya/ / AMEA Fəlsəfə Və Sosiologiya İnstitutu səh: 629-644 | Фархадова С. | 0 | 2020 | |
Вечная музыка Вселенной . Орган и Мугам | Estetika, Estetika, Aksiologiya epistikoloji problemlər / AFpoliqrAF /Cild: 1 /N: 1 səh: 619 | Севиль Фархадова | 0 | 2020 | |
Поэзия Имадеддина Насими в контексте мугамо-озанской концептуальности | Müasir fəlsəfə və Azərbaycan Kütləvi monoqrafiya / Bakı "Elm" səh: 98-105 | S. Fərhadova | 0 | 2019 | |
Muğam probleminin multidissiplinar tədqiqinin perspektivləri | Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri /N: №1(6) səh: 37-45 | S. Fərhadova | 0 | 2019 | |
"Azərbaycan etnomusiqişünaslığının keçmişinə və gələcəyinə bir nəzər" | "Sifahi ənənəli azərbaycan musiqisi və onun yeni istiqamətlərinin tədqiqi" Ü.Hacıbəyli adına BMA səh: 5 - 14 | Sevil Fərhadova | 0 | 2018 | |
"Azərbaycan etnomusiqişünaslığının keçmişinə və gələcəyinə bir nəzər" | "Sifahi ənənəli azərbaycan musiqisi və onun yeni istiqamətlərinin tədqiqi" Ü.Hacıbəyli adına BMA səh: 5 - 14 | Sevil Fərhadova | 0 | 2018 | |
Азербайджанский мугам как предмет и объект междисциплинарных исследований | AMEA Azərbaycan muğamşünaslığı : reallıqlar, perspektivlər.“Muğam Aləmi” Beynəlxalq simpozium materialları səh: 154-163 | Севиль Фархадова | 0 | 2018 | |
Azərbaycan Muğam-dəstgahının tarixi kökləri | book /Cild: 3 səh: 200 | Sevil Fərhadova | 0 | 2018 | |
XX əsrdə müğam haqqında elmi fikrin inkişafı (Tənqidi icmal) | “Qloballaşan dünyada musiqi ənənələri” I beynəlxalq elmi-praktiki konfrans səh: 25/29 | S. Fərhadova | 0 | 2017 | |
Bülbülün yaradıcılıq yolu multikultural dünyanın məhsulu kimi | “İncəsənət və mədəniyyət problemləri” /N: № 2 (60) səh: 3-10 | S. Fərhadova | 0 | 2017 | |
XX əsrdə müğam haqqında elmi fikrin inkişafı (Tənqidi icmal) | Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Milli Konservatoriyası, “Qloballaşan dünyada musiqi ənənələri” I beynəlxalq elmi-praktiki konfrans. Bakı 26-27 oktyabr, səh: 25-29 | Севиль Фархадова | 0 | 2017 | |
Развитие научной мысли о мугаме в ХХ веке». (Критический обзор) | Материалы 1 Международный научно -практической конференции /Cild: 1 /N: 1 səh: 25 | _ | 0 | 2017 | |
Творческий путь Бюльбюля как продукт мультикультурального мира | Problems of arts and culture / Bilgi mmc /Cild: 2 /N: 60 səh: 3 | Фархадова Севил Мамед Таги кызы | 0 | 2017 | |
ПРИНЦИП НЕКОНКРЕТНОГО МЫШЛЕНИЯ КАК ИСТОЧНИК ДУХОВНОГО ЗНАНИЯ | Central Asian Journal of Art Studies /Cild: 1 /N: 2 səh: 14-23 | СЕВИЛЬ Фархадова | 0 | 2016 |
АбстрактИсследование фундаментальных свойств тех или иных явлений …
АбстрактИсследование фундаментальных свойств тех или иных явлений древней культуры нередко заходит в тупик из-за неосознанности природы раннего мышления. В настоящем сообщении предпринята попытка осмысления специфики альтернативного рассудочному духовного, или (в авторском обозначении)«неконкретного мышления», что создает предпосылку для более глубокого постижения изначального концептуального содержания слов-кодов, таких как «мугам»,«музыка». В работе рассматривается специфика волнового мышления как творческого поиска-роста, осуществляемого балансированием между внутренним и внешним полюсами мышления. Сосредотачиваясь на концептуальности самого процесса возвышения-озарения, строятся предположения о смысловом содержании геометрических знаков и чисел, заложивших основу всеобщему духовному (т. е. музыкальному) развитию по закону Вселенской Гармонии. Ключевые слова: духовность, традиция, мугам, познание-озарение, творчество, музыка, процесс, число.
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Cравнительное изучение традиционной музыкальной культуры на базе концептуального содержания мугам – дястгаха» | “Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri”; /N: №3 səh: 80-88 | Фархадова С. | 0 | 2016 | |
«Перспективы сравнительного изучения традиционной музыкальной культуры на базе концептуального содержания мугам – дястгаха» | Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti, “Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilinin aktual problemləri”; 2016. səh: 38-47 | Севиль Фархадова | 0 | 2016 | |
Theoretical questions of mugam study into the optics of oriental worldview batin-zahir (intrinnsic-extrinsic) | 43rd ICTM World Conference? Kazakh National University of Arts səh: 16-22 | Sevil Fərhadova | 0 | 2015 | |
Conceptual content of the Azerbaijani mugam-dastgah as metodological basis for comparative research into the traditional oriental culture | Məruzələr / AMEA Bakı-"Elm" /N: №2 səh: 120-124 | S.M. Fərhadova | 0 | 2015 | |
Процессуальность творческого познания – озарения как концептуальная основа мугам-дастгяха | AMEA-nın Memarlıq və İncəsənət İnstitutu Azərbaycan muğamşünaslığı: problemlər, perspektivlər.Bakı “Təknur”, səh: 254-272 | Севиль Фархадова | 0 | 2015 | |
Азербайджанская исполнительская традиция «ханенде» в исторической ретроспективе и современные тенденции ее развития. | Muğam Aləmi” Beynəlxalq simpozium materialları, Bakı, səh: 97-107 | _ | 0 | 2015 | |
Метафизика творческого процесса как точка схождения иррационального и рационального полюсов познания. | Mədəniyyət: Post qeyri-klassika və postmodernizm dövrü. Bakı səh: 252-259 | Севиль Фархадова | 0 | 2015 | |
Conceptual content of the Azerbaijani mugham-dastgah as methodological basis for comparative research into the traditional oriental culture” | AMEA-nın Məruzələr Jur. /N: 2 səh: 120-125 | _ | 0 | 2015 | |
Мугамоведение ХХI век: проблемы, перспективы | Muğamşünaslıq: problemlər perspektivlər / Təknur | Севиль Фархадова | 0 | 2015 | |
Muğamşünaslıq XXI əsr : problemlər, perspektivlər | Azərbaycan muğamşünaslığı problemlər perspektivlər / Təknur /Cild: 1 /N: 1 səh: 478 | Sevil Farhadova | 0 | 2015 | |
"Yaradıcılıq prosesin metafizikası irrasional və rasional idrakın tamas nöqtəsi kimi" | "Kulturoloqiya və onun aktual problemləri" Türksoylu xalqların musiqi mədəniyyətinin tədqiqi problemləri.85- səh: 82-89 | Sevil Fərhadova | 0 | 2014 | |
Ритуальный круг как основа концептуального знания о мировой Гармонии и всеединстве | "Круговые танцы в контексте религиозных воззрений"(Северо-восточный федеральный университет им.М.К.Амосова) səh: 5-14 | Фархадова С. | 0 | 2014 | |
Muğamşünaslığın konseptual əsası | Xəbərlər Humanitar elmlər / Azərbaycam Milli Elmlər Akademiyası Bakı - "Elm" /N: №12 səh: 195 | Sevil Fərhadova | 0 | 2014 | |
Концепция духовности в «ритмических кругах» мугамного становления | Ural-Altay: Keçmişdən gələcəyə. – Beynəlxalq konfrans. Ufa, 12-14 may, səh: 340-342 | Севиль Фархадова | 0 | 2014 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
Ритуальный круг как основа концептуального знания о мировой Гармонии и всеединстве | Круговые танцы: Природа –Человек - Космос” Министерство образования и науки Российской Федерации, Международный центр культуры и искусства народов Арктики. Коллективная монография. Якутск səh: 17-20 | Севиль Фархадова | 0 | 2014 | |
Yaradıcılıq prosesinin metafizikası irrasional və rasional idrakın təmas nöqtəsi kimi”. | “Kulturoloqiya və onun aktual problemləri”. “Türksoylu xalqların musiqi mədəniyyətinin tədqiqi problemləri”ADMİU-nun 90 illəyinə həsr olunmuş XIII Beynəlxalq elmi-praktiki konfransın materialları. səh: 231-238 | Севиль Фархадова | 0 | 2014 | |
Azərbaycan muğam dəstgahı Sərq musiqi alətlərinin müqayisəli öyrənilməsi üçün konseptual əsas kimi. | "Muğam aləmi" İİİ Beynəlxalq muğam festivalı səh: 120-125 | S. Fərhadova | 0 | 2013 | |
Azərbaycan muğam-dəstqahı Şərq musiqi alətlərinin müqaisəli öyrənilməsi üçün konseptual əsas kimi. | Muğam Aləmi” III Beynəlxalq simpozium materialları səh: 87-95 | Севиль Фархадова | 0 | 2013 | |
Yaradıcılıq prosesin metafizikası irrasional və rasional gütblərin təmas nöqtəsi kimi. | Azərbaycan Respublikasının Təhsil nazirliyi. Azərbaycan Dövlət mədəniyyət və incəsənət universiteti “Qloballaşma şaraitdə kultoroloji innovasiyalar və sosial mədəni inkişaf”Konfrans mat-rı. Bakı, səh: 420-423 | _ | 0 | 2012 | |
метафизика творческого процесса как точка схождения иррационального и рационального полей познание | Qloballaşma şəraitində kulturoloji innovasiyalar və sosial - mədəni inkişaf / Təknur /Cild: 1 /N: 1 səh: 420 | Севиль Фархадова | 0 | 2012 | |
Geyri dəqiq təfəkkür prinsipi ruhi biliyin mənbəsi kimi | Müasir fəlsəfə, elm və mədəniyyət: Postqeyri-klassik epistemologiya (Respublika konfransının materialları 18 may 2011-ci il) Bakı “Təknur” - 2011 səh: 396-405 | Севиль Фархадова | 0 | 2011 | |
Концепция сознания как методологическая основа междисциплинарных исследований в области культуры. | Fəlsəfə və sənətşünaslıq: fənlərarası qarşılıqlı təsirinin metodoloqiyası. Bakı, Təknur , səh: 104-115 | Севиль Фархадова | 0 | 2010 | |
Təfəkkür konsepsiyası mədəniyyət sahəsində fənlərarası tədqiqatların sistemi kimi | Fəlsəfə və sənətşünaslıq - fənlərarası qarşılıqlı təsirinin metodologiyası. Beynəlxalq konfrans materialları, Bakı, “Təknur”2010 / Təknur səh: 71-77 | Севиль Фархадова | 0 | 2010 | |
Концепция сознания как методологическая основа междисциплинарных исследований в области культуры . | Fəlsəfə və sənətşünaslıq: fənlərarası qarşılıqlı təsirinin metodologiyası. /Cild: 1 /N: 1 səh: 104 | Севиль Фархадова | 0 | 2010 | |
Muğam və aşıq yaradıcılığı idrak və maariflənmə qütbləri kimii. | "Muğam aləmi" Beynəlxalq elmi simpoziumunun materialları səh: 135-140 | Sevil Fərhadova | 0 | 2009 | |
Суть звукосмысловых реминисценций в ритуальной практике Ислама. (В оптике концепции сознания). | Bakı İslam mədəniyyətinin paytaxtıdır. Beynəlxalq konfransın tezisləri səh: 93-98 | Севиль Фархадова | 0 | 2009 | |
The art of mugam and ashiq as polis of knowledge and enlightenment | Proceedings of international musicological symposium "Space of mugham" səh: 139-144 | Sevil Fərhadova | 0 | 2009 | |
100 il davam edən yol (Ü. Hacıbəyovun "Leyli və Məcnun" operasının yubileyinə dair) | Mədəniyyət və İncəsənət / Məqalələr toplusu /N: 6 səh: 4-14 | Sevil Fərhadova | 0 | 2008 | |
Sarı gəlin mahnısının milli mənsubiyyəti haqqında | "Sarı gəlin" diskin mətni | Sevil Fərhadova | 0 | 2008 | |
Методологические вопросы этномузыковедческого нотирования | Elm və cəmiyyət (Elmi məqalələr toplusu) / Bakı "Elm" /N: №2 səh: 56-63 | Фархадова С. Т. | 0 | 2007 | |
Вопросы профессиональности и народности в музыке устной традиции | Elmi xəbərlər / Bakı - ADU /N: №3 səh: 19-25 | _ | 0 | 2006 | |
Azərbaycan xalq musiqisinin antoloqiyası | book / AMEA Bakı-"Elm" /Cild: 4 | S.Fərhadova və digərləri Ə.İsazadə | 0 | 2005 | |
О ритмических кругах музыкальной процессуальности | Azərbaycan milli musiqinin tədqiqi problemləri / Bakı "Elm" nəşriyatı səh: 43-50 | Фархадова С. | 0 | 2005 | |
Ритмо-формула семи ступеней в ракурсе духовного познания | Материалы научной конференции "Ориентализм изнутри и извне" səh: 4-19 | С. Фархадова | 0 | 2003 | |
Еще раз об истоках мугама-дастгяха. | "Müqaisəli sənətşünaslıq: nəticələr və perspektivlər" səh: 75-81 | Фархадова С. | 0 | 2003 | |
Научная мысль о монодии | . "Azərbaycan milli musiqinin tədqiqi problemləri" / Bakı"Elm" səh: 151-156 | Севиль Фархадова | 0 | 2001 | |
Monodiya təfəkkür tipi kimi | Azərbaycan milli musiqinin tədqiqi problemləri / “Elm”, səh: s 115-120 | Севиль Фархадова | 0 | 1999 | |
Взгляд на монодию в свете изучения научно-теоретического музыкального наследия прошлого и современности | Сб. "Архитектура и искусство" / "Азербайджанская энциклопедия" /N: №1 səh: 85-91 | Фархадова С. | 0 | 1998 | |
К проблеме исследования азербайджанской монодийной музыки | "Композитор и время" Материалы республиканских научных конференций səh: 35-40 | С. Фархадова | 0 | 1997 | |
О некоторых аспектах азербайджанской монодийной музыки | Azərbaycan milli musiqinin tədqiqi problemləri. Məqalələr toplusu / Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. U.Hacıbəyov adına Bakı Musiqi Akademiyası səh: 5-10 | С. Фархадова | 0 | 1996 | |
Azərbaycan muğam mənbələrinin tədqiqi psixolojı faktor baxımdan | Azərbaycan musiqisi. Tarix və müasir dövr səh: 64-73 | S. Fərhadova | 0 | 1994 | |
О взаимосвязи музыки и религии | Azərbaycan musiqisi. Tarix və muasir dövr / Bakı,Elm səh: 41-48 | Sevil Fərhadova | 0 | 1994 | |
О некоторых древнейших формах азербайджанских мелодий-плачей. | Архитектура и искусство Ближнего и Среднего Востока /Cild: 2 səh: 92-99 | Фархадова | 0 | 1992 | |
Qədim ənənənin geneoloji kökləri | "Qobustan" /N: №3 səh: 12-14 | S. Fərhadova | 0 | 1989 | |
О международных связях в азербайджанском обрядовом музыкальном фольклоре | Журнал "Известия" АН Азербайджанской ССР ,серия литературы,языка и искусства, /N: №4 səh: 112-119 | Фархадова С. Т. | 0 | 1988 | |
О межнациональных связях в азербайджанском обрядовом музыкальном фольклоре. | Azərb.SSR EA-nın “Xəbərlər” j. /Cild: 4 səh: 112-117 | Севиль Фархадова | 0 | 1988 | |
Опевание как выразительно-смысловой формообразующий фактор азербайджанской народной музыки | "Elm" / Bakı-Elm səh: 45-55 | С. Фархадова | 0 | 1987 | |
Монодийная музыка Азербайджана (Монодия как тип мышления). | Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi . Bakı musiqi akademiyası, Bakı, 2005 səh: 53 s. | _ | 0 | 0 | |
Исторические корни азербайджанского мугам-дастгяха | Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmi İnkişafı Fonndunun qrant layihəsi çərçəvəsində çap olunmuşdur.Bakı,2018 səh: s. 224 | _ | 0 | 0 | |
Мугамное и ашыское творчество как полюса познания и просвещения | Материалы международного научного симпозиума «Мир мугама», 2009 səh: s424-429 | _ | 0 | 0 | |
Azərbaycan muğam-dəstgahının tarixi kökləri | Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Elmi İnkişafı Fonndunun qrant layihəsi çərçəvəsində çap olunmuşdur.Bakı, 2018 səh: 198 s. | _ | 0 | 0 | |
Azərbaycan muğamı fənlərarası tədqiqatların predmeti və obekti kimi | Jurnal “Musiqi elmi, mədəniyyəti və təhsilin aktual problemləri”, 2018, № 3. səh: s.41-50 | _ | 0 | 0 | |
Theoretical questions of mugham study into the optics of oriental worldview batin-zahir (intrinsic-extrinsic) | 43rd ICTM World Conference, Kazakh National University of Arts, 2015 səh: s. 114-119 | _ | 0 | 0 | |
“Yaradıcılıq prosesinin metafizikası irrasional və rasional idrakın təmas nöqtəsi kimi”. | “Kulturoloqiya və onun aktual problemləri”. “Türksoylu xalqların musiqi mədəniyyətinin tədqiqi problemləri”ADMİU-nun 90 illəyinə həsr olunmuş XIII Beynəlxalq elmi-praktiki konfransın materialları. Bakı,2014 səh: s.231-238 | _ | 0 | 0 | |
Концепция духовности в «ритмических кругах» мугамного становления. | Материалы VI Всероссийской тюркологической конференции «Урал – Алтай: через века в будущее», Уфимский научный центр Институт истории, языка и литературы АН Республики Башкортостан. Ufa şəh. 2014 səh: s.14-36 | _ | 0 | 0 | |
Ритуальный круг как основа концептуального знания о мировой Гармонии и всеединстве | “Круговые танцы в контексте религиозных воззрений”Beynəlxalq elmi konfrans (Северо-восточный федеральный университет им. М.К. Амосова), 2014 səh: s.5-14 | _ | 0 | 0 | |
Вечная музыка Вселенной. Орган и мугам | Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi «Azərbaycan orqan sənətinin inkişaf yolu (1910 - 2018)» Konfrans materialları 7 noyabr 2018 səh: s. 23-28 | _ | 0 | 0 | |
Принцип неконкретного мышления как источник духовного знания | Казахская Национальная Академия Искусств им. Е.К. Жургенова. Центрально –Азиатский искусствоведческий журнал №2 (02),2016 səh: s.14-23 | _ | 0 | 0 | |
Процессуальность творческого познания - озарения как концептуальная основа мугам – дястгаха. | book | _ | 0 | 0 |