Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
İnsan resursları və elmmetrik məlumatlar bazası
İnsan resursları və elmmetrik məlumatlar bazası
Nailə Rəhimbəyli
ANAS_1439
Elmi fəaliyyət
Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında süni intellekt (Gemini AI) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdurÜmumi xülasə (AI):
Nailə Rəhimbəyli, Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun Musiqi tarixi və nəzəriyyəsi şöbəsində çalışan, Azərbaycan musiqi folkloru və aşıq sənəti üzrə mütəxəssisdir. Google Scholar profilində 103 nəşrlə (h_index 1, i10-index 0) təmsil olunan alim, musiqi tarixi, nəzəriyyəsi və etnomusiqişünaslıq sahəsində geniş tədqiqatlar aparmışdır. Onun elmi fəaliyyəti aşıq havalarının təsnifatı, aşıq destanlarının melopoetikası, muğam sənətinin inkişafı, həmçinin musiqi və mədəniyyət arasındakı əlaqələrin təhlilinə həsr olunmuşdur. Rəhimbəylinin tədqiqatları, xüsusilə, aşıq sənətinin müxtəlif aspektlərini, o cümlədən, aşıq havalarının lad-intonasiya xüsusiyyətlərini, destanların melo-semantik analizini, eləcə də, musiqi folklorunda tarixi faktorları əhatə edir. O, müxtəlif beynəlxalq konfranslarda çıxışlar etmiş və elmi məqalələri nüfuzlu jurnallarda dərc olunmuşdur. Son illərdəki tədqiqatlarında, xüsusilə, aşıq sənətinin müasir interpretasiyası, aşıq yaradıcılığının müxtəlif janrları və onların musiqi-poetik xüsusiyyətləri, həmçinin, aşıq sənətinin mədəni irsdəki yeri və əhəmiyyəti ön plana çıxarılır. AMEA DərgiPark-da bir nəşri olan alimin elmi fəaliyyəti, Azərbaycan musiqi irsinin tədqiqi və təhlilinə dəyərli töhfələr verir.
Naila Rahimbayli, a specialist in Azerbaijani music folklore and ashiq art, works at the Department of Music History and Theory of the Institute of Architecture and Art. Represented with 103 publications (h_index 1, i10-index 0) in her Google Scholar profile, the scientist has conducted extensive research in the field of music history, theory, and ethnomusicology. Her scientific activity is devoted to the classification of ashiq songs, the melopoetics of ashiq epics, the development of mugham art, as well as the analysis of the relationship between music and culture. Rahimbayli's research specifically covers various aspects of ashiq art, including the lad-intonation features of ashiq songs, the melo-semantic analysis of epics, as well as historical factors in music folklore. She has presented at various international conferences and published scientific articles in reputable journals. In recent years, her research has particularly highlighted the modern interpretation of ashiq art, the various genres of ashiq creativity and their musical-poetic features, as well as the place and importance of ashiq art in cultural heritage. With one publication in the AMEA DergiPark, the scientist's scientific activity provides valuable contributions to the research and analysis of Azerbaijani musical heritage.
Наиля Рагимбейли, специалист по азербайджанскому музыкальному фольклору и искусству ашыгов, работает в Отделе истории и теории музыки Института архитектуры и искусства. Ученый, представленный 103 публикациями (h_index 1, i10-index 0) в своем профиле Google Scholar, провела обширные исследования в области истории музыки, теории и этномузыкологии. Ее научная деятельность посвящена классификации песен ашыгов, мелопоэтике эпосов ашыгов, развитию искусства мугама, а также анализу взаимосвязи между музыкой и культурой. Исследования Рагимбейли, в частности, охватывают различные аспекты искусства ашыгов, включая ладово-интонационные особенности песен ашыгов, мелосемантический анализ эпосов, а также исторические факторы в музыкальном фольклоре. Она выступала на различных международных конференциях и опубликовала научные статьи в авторитетных журналах. В последние годы ее исследования особенно подчеркивают современную интерпретацию искусства ашыгов, различные жанры творчества ашыгов и их музыкально-поэтические особенности, а также место и значение искусства ашыгов в культурном наследии. Имея одну публикацию в AMEA DergiPark, научная деятельность ученого вносит ценный вклад в исследование и анализ азербайджанского музыкального наследия.
Naila Rahimbayli, a specialist in Azerbaijani music folklore and ashiq art, works at the Department of Music History and Theory of the Institute of Architecture and Art. Represented with 103 publications (h_index 1, i10-index 0) in her Google Scholar profile, the scientist has conducted extensive research in the field of music history, theory, and ethnomusicology. Her scientific activity is devoted to the classification of ashiq songs, the melopoetics of ashiq epics, the development of mugham art, as well as the analysis of the relationship between music and culture. Rahimbayli's research specifically covers various aspects of ashiq art, including the lad-intonation features of ashiq songs, the melo-semantic analysis of epics, as well as historical factors in music folklore. She has presented at various international conferences and published scientific articles in reputable journals. In recent years, her research has particularly highlighted the modern interpretation of ashiq art, the various genres of ashiq creativity and their musical-poetic features, as well as the place and importance of ashiq art in cultural heritage. With one publication in the AMEA DergiPark, the scientist's scientific activity provides valuable contributions to the research and analysis of Azerbaijani musical heritage.
Наиля Рагимбейли, специалист по азербайджанскому музыкальному фольклору и искусству ашыгов, работает в Отделе истории и теории музыки Института архитектуры и искусства. Ученый, представленный 103 публикациями (h_index 1, i10-index 0) в своем профиле Google Scholar, провела обширные исследования в области истории музыки, теории и этномузыкологии. Ее научная деятельность посвящена классификации песен ашыгов, мелопоэтике эпосов ашыгов, развитию искусства мугама, а также анализу взаимосвязи между музыкой и культурой. Исследования Рагимбейли, в частности, охватывают различные аспекты искусства ашыгов, включая ладово-интонационные особенности песен ашыгов, мелосемантический анализ эпосов, а также исторические факторы в музыкальном фольклоре. Она выступала на различных международных конференциях и опубликовала научные статьи в авторитетных журналах. В последние годы ее исследования особенно подчеркивают современную интерпретацию искусства ашыгов, различные жанры творчества ашыгов и их музыкально-поэтические особенности, а также место и значение искусства ашыгов в культурном наследии. Имея одну публикацию в AMEA DergiPark, научная деятельность ученого вносит ценный вклад в исследование и анализ азербайджанского музыкального наследия.
Tədqiqat maraqları (AI):
Etnomusiqişünaslıq, Musiqişünaslıq, Folklorşünaslıq, Musiqi tarixi, Musiqi nəzəriyyəsi, Aşıq yaradıcılığı, Mədəniyyətşünaslıq
İxtisas sahələri (AI):
Etnomusiqişünaslıq, Musiqişünaslıq, Folklorşünaslıq, Musiqi tarixi, Musiqi nəzəriyyəsi, Aşıq yaradıcılığı, Mədəniyyətşünaslıq
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Nailə Rasim qızı Rəhimbəyli
Elmi dərəcə:
Sənətşünaslıq üzrə elmlər doktoru
Elmi ad:
Professor
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yeri məlumatları
Təşkilat / Şöbə:
Memarlıq və İncəsənət İnstitutu / Musıqı tarixı və nəzəriyyəsı
Vəzifə:
Baş elmi işçi
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 –
H/h
| İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
|---|---|---|---|---|---|
| ON THE CLASSIFICATION OF THE ASHIQ SONGS AND SOLVING ITS VARIANT PROBLEM | “İncəsənət və mədəniyyət problemləri” /N: vol.18, 3 səh: 3-14 | Naila Rahimbayli | 0 | 2024 |
In ashiq art, classification issues have become …
In ashiq art, classification issues have become the main subject of many scientific studies as a very broad and important research object. As a syncretic art field, the study of ashiq art, which includes both poetic and musical genres, was carried out by scholars of such fields as philology, folklore, theater, and history. In these studies, the classification problem was solved according to different criteria depending on the field of science to which the research belongs and the object being studied. The solution to the classification issue in ashiq art was mainly carried out by philologists and musicologists. In Azerbaijani musicology, the problem of the classification of ashiq songs has always been solved based on the criteria contained in the composer and musicologist, U. Hajibeyli’s scientific articles. A wide and comprehensive study of this topic was conducted also in A. Eldarova and T. Mammadov’s research articles, and already consolidated genre division and characterization emerged. As it is known, the classification of ashiq songs requires an approach based on the basic principles of ethnomusicology, in addition to genre characteristics. In the A. Eldarova’s researches, this approach is observed in the connection of songs with poetic content, in the context of the creativity of individual ashiqs, and in the grouping of genres based on regional charact eristics.
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| Tarix | Ümumi Məqalə sayı | Ümumi İstinad sayı | h index | i10 index |
|---|---|---|---|---|
| 1 Noyabr 2025 | 103 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Oktyabr 2025 | 103 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Sentyabr 2025 | 103 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Avqust 2025 | 103 | 1 | 1 | 0 |
| 1 İyul 2025 | 103 | 1 | 1 | 0 |
| 1 İyun 2025 | 100 | 1 | 1 | 0 |
| 1 May 2025 | 100 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Aprel 2025 | 100 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Mart 2025 | 100 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Fevral 2025 | 100 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Yanvar 2025 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Dekabr 2024 | 1 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Noyabr 2024 | 98 | 1 | 1 | 0 |
| 1 Oktyabr 2024 | 98 | 0 | 0 | 0 |
| 1 Sentyabr 2024 | 98 | 0 | 0 | 0 |
| 1 Avqust 2024 | 98 | 0 | 0 | 0 |
| 1 İyul 2024 | 98 | 0 | 0 | 0 |
| 1 İyun 2024 | 98 | 0 | 0 | 0 |
Content for WOS.
| İşin adı | Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N | Müəlliflər | İstinad sayı | Nəşr tarixi | Abstrakt və oxşar məqalələr |
|---|---|---|---|---|---|
| Gelecek Nesil Müzik Eğitiminde Medyanın Rolü ve önemi | Uluslararası Müzik ve Medya Sempozyumu. İstanbul səh: 173-179 | naila rahimbeyli | 1 | 2014 |
Globallaşan dünyada artık bilgi bolluğu, gün geçtikçe …
Globallaşan dünyada artık bilgi bolluğu, gün geçtikçe medyanın imkan ve faaliyet alanı daha da genişleniyor
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| Azerbaycan aşık sanatında Nevruz ve Gandab destanının melopoetik yapısının incelenmesi | Türk Müziği 4(1) (2024) 1-16 / Türk Müziği, e-ISSN: 2822-3195 turkmuzigidergisi.com /N: Türk Müziği 4(1 səh: 1-16 | Naile Rahimbeyli | 0 | 2024 |
Tarihsel olarak Azerbaycan aşıklarının destancılık yaratımı çok …
Tarihsel olarak Azerbaycan aşıklarının destancılık yaratımı çok eski zamanları kapsamaktadır.“Kitabi Deda Korkut” destanından gelen geleneklerle bu hale gelmiştir. 16. yüzyılda aşık sanatının gelişmesi sırasında aşk ve kahramanlığı konu alan çok sayıda destan yaratılarak günümüze aktarılmıştır. Azerbaycan destanlarının toplanması ve yayınlanması, araştırmalarından önce 19. yüzyılda filolog-halk bilimciler tarafından gerçekleştiriliyordu. 20. yüzyılda Azerbaycan destanlarının incelenmesine başlandı ve esaslı bilimsel çalışmalar yapılmıştır. Azerbaycan aşık destanlarının etnomüzikoloji alanında incelenmesi 20. yüzyılın ikinci yarısından itibaren hız kazanmıştır. Bu alanda çeşitli çalışmalar yapılmış, bazı destanların müzikal ve şiirsel içerikleri incelenmiştir. Bu araştırma, Azerbaycan aşık destanları arasında önemli bir yer tutan Nevruz ve Gandab destanını ele almaktadır. Araştırmanın amacı destanın düzyazı, nazım ve müzik malzemesinin incelenmesi ve karşılaştırmalı bir analizinin yapılmasıdır. Destan havalarının analizi, Batılı aşıkların destansal geleneklerinin ve bölgesel performans özelliklerinin incelenmesi açısından büyük önem taşımaktadır. Araştırmada destanın çeşitli yazılı versiyonları incelenmekle birlikte, Tovuz aşık okulunun usta temsilcisi Aşık Ekber'in icra ettiği yazılı ve notalı versiyonu ile havaların müzik dili incelenmiştir. Aşık Ekber'in kaydettiği" Nevruz ve Gandab" destanı, Batı aşkının en yüksek icra edilen geleneklerini taşır. Analiz sırasında tarihsel, teorik ve karşılaştırmalı yöntemler kullanılmıştır. Araştırma sonucunda, destanın analize dahil ettiğimiz versiyonunun diğerlerine göre daha kısa olduğu, bazı olayların ertelendiği …
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| ON THE CLASSIFICATION OF THE ASHIQ SONGS AND SOLVING ITS VARIANT PROBLEM | “İncəsənət və mədəniyyət problemləri” /N: vol.18, 3 səh: 3-14 | Naila Rahimbayli | 0 | 2024 |
In ashiq art, classification issues have become …
In ashiq art, classification issues have become the main subject of many scientific studies as a very broad and important research object. As a syncretic art field, the study of ashiq art, which includes both poetic and musical genres, was carried out by scholars of such fields as philology, folklore, theater, and history. In these studies, the classification problem was solved according to different criteria depending on the field of science to which the research belongs and the object being studied. The solution to the classification issue in ashiq art was mainly carried out by philologists and musicologists. In Azerbaijani musicology, the problem of the classification of ashiq songs has always been solved based on the criteria contained in the composer and musicologist, U. Hajibeyli’s scientific articles. A wide and comprehensive study of this topic was conducted also in A. Eldarova and T. Mammadov’s research articles, and already consolidated genre division and characterization emerged. As it is known, the classification of ashiq songs requires an approach based on the basic principles of ethnomusicology, in addition to genre characteristics. In the A. Eldarova’s researches, this approach is observed in the connection of songs with poetic content, in the context of the creativity of individual ashiqs, and in the grouping of genres based on regional charact eristics.
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| “Naxçıvan bölgəsinin musiqi folklorunun melo-poetik təhlili” | “Türk Müziği” Bilimsel Hakemli Dergi. /Cild: 4 /N: No 3 səh: Sah. 245-260 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2024 | |
| ““Novruz və Qəndab” dastanı”.Elm və təhsil. Bakı | book səh: 127 səh. | Kəmalə Atakişiyeva Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2024 | |
| Melopoetic principles of the “Nevruz and Gandab” epic in Azerbayjani ashug art | 3rd İnternational Rast Music Congress (İRMC) səh: https://berkas.uhn.ac.id/ance_panggabean | Naile Rahimbeyli | 0 | 2023 | |
| Azərbaycanın müasir və qüdrətli dövlətə çevirən ideyalar müəllifi | Şərq Ölkələri Beynəlxalq Memarlıq Akademiyası /N: 2023/2 səh: 140-149 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2023 | |
| Ü.Hacıbəyli və M.Maqomayevin folklor toplama fəaliyyəti bəstəkarlıq məktəbinin milli zəmində formalaşmasında əsas mənbə kimi | “Üzeyir Hacıbəyli və Müslüm Maqomayev” mövzusunda elmi konfransın materialları. Bakı, 22 sentyabr, 2022. | naila rahimbeyli | 0 | 2022 | |
| Dede Korkut Boylarinda Müzik Aletleri ve Onların Modern Sanattaki Yeri | “Dədə Korkut sempozyumu”nun materialları, Türkiyə, 17 mart, 2022-ci il. https://msgsu.edu.tr/etkinlikler/dede-korkut-sempozyumu/ | naila rahimbeyli | 0 | 2022 | |
| 2. Ü.Hacıbəyli və M.Maqomayevin folklor toplama fəaliyyəti bəstəkarlıq məktəbinin milli zəmində formalaşmasında əsas mənbə kimi | “Üzeyir Hacıbəyli və Müslüm Maqomayev” mövzusunda elmi konfransın materialları. Bakı | naila rahimbeyli | 0 | 2022 | |
| 1. Dede Korkut Boylarinda Müzik Aletleri ve Onların Modern Sanattaki Yeri | “Dədə Korkut sempozyumu”nun materialları, Türkiyə | naila rahimbeyli | 0 | 2022 | |
| “Aşıq havacatının klassifikasiyası və variantlılıq probleminin həllinə dair” | Azərbaycan etnomusiqişünaslığl 1921-2021 səh: 531-539 | Rəhimbəyli Nailə | 0 | 2021 | |
| “Tarihsel ve psikolojik açıdan müzik terapinin etnik doğası” | “Halk Külüründe Sağlık Uluslararası Sempozyumu” Kapadokiya Universitesi ve Motif Vakfi, 9-11 dekabr 2021 | naila rahimbeyli | 0 | 2021 | |
| “Musiqi folklorunda tarixi faktorlar” | “Üç Kıtada Osmanlı İmperatorluğu CalışmalarıUluslararası Kongresi”nd e,20-22 avqust 2021 | naila rahimbeyli | 0 | 2021 | |
| “Nizami və musiqi: sənətlərarası əlaqənin poeziya və musiqi vəhdəti konteksində” | ”Doğuunun 880.yılında Nizami Gəncəvi” 1.Dünya Kültür,Bilim ve Eğitim Kongresi iyul 2021 | naila rahimbeyli | 0 | 2021 | |
| “Aşık Sanatının Etik Ve Estetik Düşüncelerinin Oluşumunda Temel Önem” | “Uluslararası Türk Kültür ve Sanatı Sempozyumu’. 29-30 Ekim 2020. Ankara Etimesgut Belediyesi səh: səh.240-242 | naila rahimbeyli | 0 | 2020 | |
| “Azerbaycan halk bilimi sanatı çalışmasında modern perspektifler” | İBAD 2020. 5 th International Scientific Research Congress. September/Eylül 1-2, 2020 – Istanbul, TURKEY səh: səh.67-72 | naila rahimbeyli | 0 | 2020 | |
| “Kültür və toplumun karşılıklı ilişkilerinde şahsiyetin rolü” | Kapadokya | naila rahimbeyli | 0 | 2019 | |
| P.İ.Çaykovskinin “Şelkunçik” baleti Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasının yeni layihəsi | Sənət akademiyası /N: 1(3) səh: s.36-40 | naila rahimbeyli | 0 | 2018 | |
| Folklor janrlarının xanəndə yaradıcılığında mövqeyinə dair | “Muğam aləmi” V Beynəlxalq fstivalı çərçivəsində keçirilən “Azərbaycan muğam elmi: reallıqlar və perspektivlər” mövzusunda elmi simpoziumunun Materialları səh: S.97-104 | naila rahimbeyli | 0 | 2018 | |
| SOVYETLER DÖNEMİNDE MÜZİK FOLKLORU ve MÜZİK FOLKLORŞÜNASLIĞIN YENİ DEVRİ | “100. Yılında Sovyet İhtilali ve Türk Dünyası”( 6. Uluslararası Türkiyat Araştırmaları Sempozyumu səh: 683-689 | naila rahimbeyli | 0 | 2017 | |
| Gelişimsel Eğitim Ilkeleriyle Müzik Öğretimi. | ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ səh: s.21 | naila rahimbeyli | 0 | 2017 | |
| M.Y.Lermontovun "Aşık Garip" eserinde oriyentalizmler. | III. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu Roma səh: s.40 | naila rahimbeyli | 0 | 2017 | |
| Segah və Şur ladına aşıq havalarının təhlili | book / “Elm və təhsil”, Bakı səh: 259 s. | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2016 | |
| Rast ladına əsaslanan aşıq havalarının təhlili | book / “Elm və təhsil”, Bakı səh: 255 s. | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2016 | |
| SÖZLÜ ENENELİ PROFESYONEL MÜZİĞİNİN ÖĞRETİMİ METODOLOJİSİ | “MÜZİKTE METODOLOJİ ve MÜZİKLE İLETİŞİM ULUSLARARASI SEMPOZYUMU” İstanbul səh: S. 37-42 | naila rahimbeyli | 0 | 2016 | |
| Azerbaycan Sözlü Eneneli Musiqisi-Aşık ve Muğam Sanatı. Tarih ve Çağdaşlık. | 1.İnternational Scientifik Researches Congress Humanity and Social Scienses (İBAD - 2016) Madrid, SPAİN səh: S.29-36 | naila rahimbeyli | 0 | 2016 | |
| Destan Metinleri Esasında Havacatların Siçilme Kullanım Formülleri | IX.Uluslaaarsı Türk Kültürü, Sanatı ve Kültürel Mirası Koruma Sempozyumu/ Sanat Etkinlikleri. Verona-İtalya səh: S.167-173 | naila rahimbeyli | 0 | 2016 | |
| Zərbi-muğam janrının inkişafında aşiq sənətinin rolu | Azərbaycan muğamşünaslığı. Problemlər.Prespektivlər səh: S.206-211 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2015 | |
| Azerbaycanın Nahçıvan bölgesinin müzik fvolklor örneklerinin özellikleri | III.Uluslaarası Halk Kültürü Sempozyumu. Ankara-Kazan səh: 137-145 | naila rahimbeyli | 0 | 2015 | |
| Gülnaz Abdullazadə | book / Bakı, Sərq-Qərb səh: 32 s | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2014 | |
| Azerbaycan ve Türk Halklarının Ortak Etnik, Kültürel Oluşumu ve Azerbaycan ve Türk Folklorunun Entonasyon Tipolojik Bağlantısı | 2.Uluslararası Kazan-Ankara ve Çevresi Halk Kültürü Sempozyumu. Ankara səh: 181-182 | naila rahimbeyli | 0 | 2013 | |
| Müzik folklorunun Eski janrı Halayın Melodik özellikleri | 4.Uluslararası Türk Kültü Kurultayı. Fethiye səh: 101-109 | naila rahimbeyli | 0 | 2013 | |
| “Aşık Garip” Destanının Dil ve Üslup iKarşılaştıkması | 2Uluslararası Türk dili və ədəbiyyatı Sempoziumu.İsparta səh: 893-899 | naila rahimbeyli | 0 | 2012 | |
| Мелопоэтика литературного текста дастана «Ашуг Гариб» | Культура народов народов Причерноморья. Научный журнал /N: 194 səh: 119-121 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2010 | |
| «Aşıq Qərib» dastanında qərib və qəriblik motivi | Qobustan /N: 3 səh: 80-84 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2010 | |
| Türk mədəniyyətinin formalaşmasında Selçukların rolu | I Uluslararası Selçuklu Semrozyumu.Kayseri səh: 213 | naila rahimbeyli | 0 | 2010 | |
| “Aşık Garip” destanının metinlerinin varyantlığı. | Bilimsel Eksen.Uluslararası hakemli sosyal dergisi.Ankara /N: 1 səh: 39-43 | naila rahimbeyli | 0 | 2010 | |
| Музыкальное воплощение литературного текста дастана «Ашуг Гариб» | Типология, взаимосвязи и национальная специфика фольклора народов Дагестана и Северного Кавказа.Материалы Междун.научной конференции.Махачкала səh: 172 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2010 | |
| «Aşıq Qərib» dastanında qoş-ma şeir üstündə olan havaların melodik dil xüsusiyyətləri («Çuxur hava», «Dilqəmi», «Gülabı»). | «İncəsənət və Mədəniyyət problemləri».Beynəlxəlq elmi jurnal /N: 1 səh: 147-155 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2010 | |
| «Aşıq Qərib» dastanında «Kür¬dü Gəraylı» havasının musiqi təhlili məsələləri | Qobustan /N: 1 səh: 55-57 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2010 | |
| «Взвимоотношения ирано-русского фольклора (на примере Ашугского творчества)» | «Роль культуры в Российско-Иранских отношениях» материалы Международной научной конференции.Махачкала, səh: 152-156 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2010 | |
| «Aşıq Qərib» dastanında «Qa-raçı» havasının musiqişünaslıq təhlili məsələləri | Dədə Qorqud /N: 3 səh: 132-138 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| “Aran Güzellemesi”, “Ağır Şe-rili” ve “Fatma Güzellemesi” aşık türkülerinin ezgisel özel-liklek (Aşık Aslan Kosalının okumasından) | Kültür Evreni /N: 2009 səh: 98-104 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| Azərbaycan «Aşıq Qərib» dastanının melo-semantikası | «Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatına dair tədqiqlər /N: 28 səh: 104-112 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| «İbrahimi» və «Köhnə qaytarma» aşıq havalarının lad-intonasiya və forma xüsusiyyətləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 4 səh: 84-87 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| «Urfanı» aşıq havasının elmi-nəzəri məsələləri | «Dədə Qorqud» Elmi-ədəbi toplu /N: 1 səh: 125-134 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| «Kərəm gözəlləməsi», «Kərəm köçdü» və «Mansırı» aşıq havalarının melodik dili | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 3 səh: 127-132 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| «Azərbaycan dastanlarının melo-poetikası («Aşıq Qərib dastanı əsasında»)» | book / Bakı, «Şərq-Qərb» səh: 536 s. | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| Дастан «Ашуг Гариб» в дастанном творчестве Каракалпаков. | Вестник Дагестанского Научного Центра РАН. Научный и общественно-политический журнал. Махачкала /N: 33 səh: 86-90 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2009 | |
| «Kürd ovşarısı»,«Dastanı», «Osmandı bəhri» və «Məmmədbağırı» aşıq havalarının lad-intonasiya xüsusiyyətləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 2 səh: 21-25 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| «Osmanlı Kərəmi», «Quba Kərəmi», və «Güllü göyçə» aşıq havalarının ritmik quruluşu | «Elmi axtarışlar» /N: 1 səh: 220-224 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2009 | |
| Мелодика ашугских напевов дастана «Ашуг Гариб» | «Фольклор в контексте культуры».Материалы Всероссийской научной конференции. Махачкала səh: 26-29 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2009 |
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| Взаимоотношения Ирано-Русского фольклора(на примере ашугского творчества) | «Роль культуры в Российско-Иранских отношениях».Материалы Международной научной конференции.Махачкакла səh: 85-87 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2009 | |
| ДАСТАН" АШУГ ГАРИБ" В АШУГСКОМ ТВОРЧЕСТВЕ КАРАКАЛПАКОВ | Вестник Дагестанского научного центра РАН / Федеральное государственное бюджетное учреждение науки Дагестанский федеральный исследовательский центр Российской академии наук /N: 33 səh: 89-93 | Наиля Расим-кызы РАГИМБЕЙЛИ | 0 | 2009 |
В статье дается обстоятельный метро-ритмический, семантический анализ …
В статье дается обстоятельный метро-ритмический, семантический анализ текстового материала каракалпакского варианта дастана «Ашуг Гариб». Поочередность слоговых последовательностей рассматривается с позиции характерных черт каракалпакской национальной музыки.
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| Метро-ритмические особенности мело-семантики дастана «Ашуг Гариб» сравнительный (анализ на материалах Туркменского фольклора) | Вестник Дагестанского Научного Центра РАН. Научный и общест-венно-политический журнал. Махач-кала /N: 32 səh: 97-101 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2008 |
В статье дается сравнительный анализ мело-семантики азербайджанского …
В статье дается сравнительный анализ мело-семантики азербайджанского и туркменского вариантов ашугского дастана «Ашуг Гариб». Анализ мелопоэтических и ритмических формул текстов дастана «Ашуг Гариб», а также декламационность стиха, эмоциональный тон представляют ясную картину мелодического языка, стиля исполнения ашугов и бахши, отражающих разные школы и традиции.
Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google) |
| «Aşıq Qərib» dastanının strukturunun forma xüsusiyyətləri | «Azərbaycan şifahi xalq ədəbiyyatına dair tədqiqlər» /N: 27 səh: 88-96 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Aşıq Qərib» dastanının poetik və melodik strukturunun bəzi xüsusiyyətləri | «Dədə Qorqud» Elmi-ədəbi toplu /N: 4 səh: 153-158 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Misri» aşıq havasının elmi-nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 5 səh: 166-171 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Ovşarı» aşıq havasının elmi-nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 5 səh: 160-166 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Dübeyti» aşıq havasının elmi-nəzəri təhlili | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 4 səh: 76-80 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Qaraçı» aşıq havasının elmi-nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 4 səh: 70-76 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Sultanı» aşıq havasının musiqi nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 3 səh: 7-11 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Keşiş oğlu» aşıq havasının musiqi nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 3 səh: 3-7 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Kürdü Gəraylı» aşıq havasının musiqi nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 2 səh: 107-110 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Dübeyti» aşıq havasının musiqi nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 2 səh: 103-106 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Baş Divani» Aşıq havasının nəzəri əsasları («Aşıq Qərib» dastanı əsasında) | Elmi axtarışlar, Folklor İnstitutu /N: 1 səh: 206-211 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| «Təcnis» Aşıq havasının musiqi nəzəri məsələləri | Elmi axtarışlar AMEA Folklor İnstitutu /N: 1-2 səh: 202-205 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2008 | |
| Yaradıcı insanın portreti | «Musiqi dünyası» /N: 1-2 səh: 95-96 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2007 | |
| Ortaq türk mədəni irsində Azərbaycan musiqi folkloru | «Ortaq türk keçmişmndən ortaq türk gələcəyinə» IV Uluslararası folklor konfransının materialları səh: 223-226 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2006 | |
| Daima sənətdə | «Musiqi dünyası» /N: 1-2 səh: 138-141 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2006 | |
| Uzeyir Hacibeylinin opera ve operetlerinde Milli Mucadele | Turk halk kulturunde Milli Mucadele.1 –ci uluslararasi halk kulturu sempozyumu səh: 33-34 | naila rahimbeyli | 0 | 2005 | |
| «Azərbaycan xalq musiqisinin əsasları» fənni üzrə «Əlavə ladlar» mövzusu | book səh: 16 s. | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2005 | |
| «Трагическое» | «Mədəniyyət dünyası».Elmi-nəzəri məcmuə səh: 228-231 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2004 | |
| Arif Məlikov.Nazim Hikmətin şerlərindən ibarət vokal silsilələr | «Azərbaycan Milli musiqinin tədqiqi problemləri».Elmi məqalələr toplusu.Bakı. «Adiloğlu», /N: 5 səh: 172-176 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2004 | |
| Müasir Musiqili teatrın inkişafı və mövcud problemlər. | «Dünyada yeni inkişaf meylləri istiqamətində Türk dünyası,Azərbayjan və Türkiyə» Beynəlxalq elmi-prakt.simpoziumun mater.Bakı səh: s.232 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2004 | |
| İncəsənətdə keçən ömür. | book / Bakı. «Adiloğlu» səh: 231 s. | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2004 | |
| Məhəbbətdən doğan musiqi | Musiqi Dünyası /N: 3-4 səh: s.210 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2003 | |
| Bülbülün milli volal məktəbt haqqında mülahizələri. | Azərbayjan şifahi xalq və professional musiqisinin problemləri.Elmi məqalələr toplusu. I-ci buraxılış. səh: 131-135 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2002 | |
| Yaradıcı ömür. | Musiqi Dünyası /N: 1-2 səh: 120-123 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2002 | |
| Возникновение Азербайджанского национального музыкального театра. | «Azərbaycan Milli musiqinin tədqiqi problemləri».Elmi məqalələr toplusu / Elm /N: 4 səh: 18-25 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2001 | |
| Azərbaycan incəsənətində Bədəlbəylilərin rolu. | «Musiqi dünyası» /N: 1-2 səh: 28-29 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2001 | |
| Azərbaycan incəsənətində Bədəlbəylilərin rolu | «Şuşa-250» Elmi-prakt.konfrans. Bakı səh: 12-13 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2001 | |
| «Arşın mal alan» filmin uğurlu həyatı. | «Təhsil,mədəniyyət,injəsənət» Az.Respub. «Təhsil» cəmiyyəti.Bakı /N: 4 səh: 89-92 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 2000 | |
| Оперные постановки Ш.Бадалбейли.Оперы «Кероглы»У.Гаджибекова и «Даиси» З.Палиашвили. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu.Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı.Elm /N: 24 səh: 287-291 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2000 | |
| Период деятельности Ш.Бадалбейли в Азербайджанском Государственном театре им. М.Азизбекова. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu.Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı.Elm /N: 24 səh: 192-194 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2000 | |
| Трагедия У.Шекспира «Король Лир» в режиссерской постановке Ш.Бадалбейли. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu.Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı.Elm səh: 190-192 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2000 | |
| Роль Ш.Бадалбейли в становлении и развитии музыкальной режиссуры в Азербайджане. | АН Азербайджана.Научно-практическая конф.молодых ученых. Баку səh: 301-302 | Наиля Рагимбейли | 0 | 2000 | |
| Şəmsi Bədəlbəylinin Azərbaycanda opera və teatr sənətinin inkişafında rolu. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu.Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı.Elm /N: 23 səh: 157-163 | Nailə Rəhimova | 0 | 1999 | |
| Uşaqların musiqi tərbiyyəsinin formalaşmasında bədii vəsaitdən istifadə etməyin metodları. | Gəncə elm-təhsil mərkəzi.Elmi əsərlər məcmuəsi.Bakı səh: 53-54 | naila rahimbeyli | 0 | 1999 | |
| Azər Rzayevin musiqi Aləmi. | Gəncə elm-təhsil mərkəzi.Elmi əsərlər məcmuəsi.Bakı səh: s.52 | naila rahimbeyli | 0 | 1999 | |
| Azərbaycan fortepiano mədəniyyətinin tarixi və inkişaf yolları. | Gəncə elm-təhsil mərkəzi.Elmi əsərlər məcmuəsi.Bakı səh: 50-51 | naila rahimbeyli | 0 | 1999 | |
| Sənət fədaisi. | «Qobustan gözəl sənətlər toplusu» /N: 7 səh: 121-124 | Nailə Rəhimbəyli | 0 | 1996 | |
| Musiqi həyatın mənasıdır | AzEA 50 illiyinə həsr olunmuş elmi Konf.Gəncə. səh: 307-312 | naila rahimbeyli | 0 | 1995 | |
| Азер Рзаев.Концерт для скрипки с симфоническим оркестром. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu. Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı səh: s.81-82 | naila rahimbeyli | 0 | 1995 | |
| Azər Rzayev-bəstəkar, pedaqoq,təbliğatçı. | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu. Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı səh: s.74-75 | Nailə Rəhimova | 0 | 1995 | |
| Azər Rzayev.Forteriano ilə simfonik orkestr üçün konsert | «Ekologiya,fəlsəfə,mədəniyyət»AzEA fəlsəfə və hüquq institutu. Elmi məqalələr məcmuəsi.Bakı səh: s.71-73 | Nailə Rəhimova | 0 | 1995 | |
| Azər Rzayevin «Bakı-90» simfoniyası | Azərb.qərb regionu üzrə elmi-tədq.yekununa həsr olunmuş V respub.elmi təcrübi konf.mater.AzEA,Gəncə səh: s.87 | Nailə Rəhimova | 0 | 1994 | |
| Şur makamına dayalı aşık havalarının incelenmesi | Türk Müziği, e-ISSN: 2822-3195 / turkmuzigidergisi.com /Cild: 5 /N: 2 səh: 111-150 | Naile Rahimbeyli | 0 | 2025 | |
| Azerbaycan aşıklarının aşk destanları | 4.Uluslararası İpek Yolu Müzik ve Sanat Konferansı.1-3 Kasım, Ankara /Cild: 5 /N: 1 səh: 588-593 | Naila Rahimbeyli | 0 | 2025 | |
| Azər Rzayevin instrumental yaradıcılığı. | Azərb.qərb regionu üzrə elmi-tədq.yekununa həsr olunmuş V respub.elmi təcrübi konf.mater.AzEA,Gəncə səh: 86 | Nailə Rəhimova | 0 | 1994 | |
| Bəstəkar Qalib Həsən oğlunun yaradıcılığında Nizami mövzusu | «Nizaminin poetik fəlsəfi və musiqi dünyası» Ümumrespublika Elmi-prak.Konf.Mater.Bakı səh: 92-94 | naila rahimbeyli | 0 | 1991 | |
| Истоки музыкального языка в музыкальной комедии У.Гаджибекова «Аршин мал алан». | Тез.докл. Межреспуб.студ.научной Конф. «У.Гаджибеков-осноположник современной профессиональной музыки» (к 100 летию со дня рождения) səh: 82 | Наиля Рагимова | 0 | 1985 |