Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
İnsan resursları və elmmetrik məlumatlar bazası
Profil

Ağaverdi Xəlilov

ANAS_1633
Elmi fəaliyyət
Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında süni intellekt (Gemini AI) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur
Ümumi xülasə (AI):
Filologiya elmləri doktoru, dosent Ağaverdi Xəlilov Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının (AMEA) Folklor İnstitutunun Mərasim folkloru şöbəsinin müdiridir. Onun elmi fəaliyyəti əsasən Oğuz eposunun, “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanının tədqiqi, türk folklorunun müxtəlif aspektləri, o cümlədən mərasim folkloru, mifologiya və türk xalqlarının ədəbiyyatı sahəsindədir. Google Scholar profilində qeydə alınmış 50-dən çox nəşri, 9 sitat sayı və 2 H-indeksi ilə Ağaverdi Xəlilov, Oğuz eposunun strukturu, ritual kökləri, mədəniyyəti, eləcə də Azərbaycan folklorundakı rus məktəbinin təsiri kimi mövzulara dair araşdırmalar aparmışdır. O, Nizami Gəncəvinin yaradıcılığında türk eposunun elementlərini, Kamil Vəli Nərimanoğlunun Oğuz eposu üzərindəki işini, qədim türklərin dini görüşlərini də tədqiq etmişdir.
Agaverdi Khalil, Doctor of Philology and Associate Professor, currently serves as the Head of the Ritual Folklore Department at the Institute of Folklore of the Azerbaijan National Academy of Sciences (ANAS). His research interests primarily revolve around the study of the Oghuz epic, the exploration of the “Kitabi-Dede Gorgud” epos, and various aspects of Turkic folklore, including ritual folklore, mythology, and the literature of Turkic peoples. With a Google Scholar profile that reflects his academic contributions, he has over 50 publications, 9 citations, and an H-index of 2. His research encompasses the structure and ritual roots of the Oghuz epic, its cultural significance, and the influence of the Russian school on Azerbaijani folklore, historical and cultural approaches, and the changes in the post-Soviet era. He has also researched the elements of the Turkic epic in Nizami Ganjavi's work, Kamil Veli Narimanoglu’s work on the Oghuz epos, the religious views of ancient Turks, and the heroic epics of the Khakas Turks.
Доктор филологических наук, доцент Агаверди Халилов является заведующим отделом обрядового фольклора Института фольклора Национальной академии наук Азербайджана (НАНА). Его научные интересы в основном сосредоточены на исследовании огузского эпоса, изучении дастана «Китаби-Деде Коркут», а также различных аспектах тюркского фольклора, включая обрядовый фольклор, мифологию и литературу тюркских народов. Имеет профиль в Google Scholar, который отражает его академический вклад, содержит более 50 публикаций, 9 цитирований и индекс Хирша (h-index) 2. Его исследования охватывают структуру и ритуальные корни огузского эпоса, его культурное значение, а также влияние русской школы на азербайджанский фольклор, историко-культурные подходы и изменения в постсоветский период. Он также исследовал элементы тюркского эпоса в творчестве Низами Гянджеви, работу Камиля Вели Нариманоглу об огузском эпосе, религиозные взгляды древних тюрков и героические эпосы хакасских тюрков.
Tədqiqat maraqları (AI):
Folklorşünaslıq, Eposşünaslıq, Mərasim tədqiqatları, Türkologiya, Mifologiya
İxtisas sahələri (AI):
Folklorşünaslıq, Eposşünaslıq, Mərasim tədqiqatları, Türkologiya, Mifologiya
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Ağaverdi Sərxan oğlu Xəlilov
Elmi dərəcə:
Filologiya elmləri doktoru
Elmi ad:
Dosent
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yeri məlumatları
Təşkilat / Şöbə:
Folklor İnstitutu / Mərasim folkloru
Vəzifə:
Şöbə müdiri
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 – H/h

Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr

Tarix Ümumi Məqalə sayı Ümumi İstinad sayı h index i10 index
1 Noyabr 2025 50 8 2 0
1 Oktyabr 2025 50 8 2 0
1 Sentyabr 2025 50 9 2 0
1 Avqust 2025 50 9 2 0
1 İyul 2025 50 9 2 0
1 İyun 2025 50 9 2 0
1 May 2025 50 9 2 0
1 Aprel 2025 50 9 2 0
1 Mart 2025 50 9 2 0
1 Fevral 2025 50 7 2 0
1 Yanvar 2025 50 7 2 0
1 Dekabr 2024 50 7 2 0
1 Noyabr 2024 50 7 2 0
1 Oktyabr 2024 50 7 2 0
1 Sentyabr 2024 50 6 2 0
1 Avqust 2024 50 6 2 0
1 İyul 2024 50 5 2 0
1 İyun 2024 50 7 2 0

Content for WOS.
Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr
Initiation, Sacralization and Sacrifice in the Oghuz Epic. Khalg Jabhesi /Cild: 20 səh: 14-14 A Khalil 2 2019
Əlaqəli məqalələr(Google)
Kamil Vəli Nərimanoğlunun Araşdırmalarında Oğuz EposununTədqiqi Məsələləri Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi / Hakan YILMAZ /Cild: 4 /N: 11 səh: 178-190 Agaverdi Khalil 2 2017 Görkəmli Azərbaycan âlimi Kamil Vəli Nərimanoğlunun elmifəaliyyətinin … Görkəmli Azərbaycan âlimi Kamil Vəli Nərimanoğlunun elmifəaliyyətinin böyük bir hissəsi Oğuz eposunun tədqiqi məsələlərinə həsrolunmuşdur. Kamil Vəli Türk dastanlarını hələ sovet dövründə araşdırmağabaşlayıb. Bunların içində Oğuz Türklərinin orta əsrlər dövrünə aid yaradıcılıqnümunələrini əks etdirən “Oğuznamə” silsiləsinə aid mətnlər xüsusi bir yertutur.  Kamil Vəli “Oğuznamə”lərin nəşrəhazırlanmasında, onların müxtəlif istiqamətlərdən öyrənilməsində geniş vəardıcıl fəaliyyət göstərib. Âlimin fəaliyyətində “Kitabi-Dədə Qorqud”un tədqiqitarixi və dil özəlliklərinin öyrənilməsi ilə yanaşı Dədə Qorqudensiklopediyasının hazırlanması da önəmli yertutur. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Bağımsızlık dönemi Azerbaycan halk edebiyatı araştırmaları. Motif Akademi folklor dergisi, Türkiye, İstanbul, /N: 1 Agaverdi Khalil 0 2011
Əlaqəli məqalələr(Google)
The text sources, the genre structure and the ritual bases of the Oghuz epos Revista Conrado /Cild: 18 /N: 85 səh: 442-449 Agaverdi Sarkhan Oglu Khalilov 1 2022 The main objective of this research is … The main objective of this research is to study the Oghuz epic in the oral and written traditions, the genre structure and the ritual foundations of the epic in order to reveal the details of the Oghuz epic culture. The theoretical and methodological basis of this research are the scientific and theoretical ideas of famous folklorists of oral popular literature, including the epic tradition of the people. Chronicle versions of Oghuz epic texts from the Middle Ages," The Book of Dede Gorgud'and various texts of the Oghuz epic written as" Oghuzname", were consulted for the analysis. The approach used in the research was the comparative-typological method, but also the characteristics of the Oghuz epic tradition were revealed on the basis of historical-comparative and theoretical-typological analysis. The scientific novelty of the research is that, although the traditional epic texts of the Oghuz reflect the structures of traditional rituals, in the work the similarities of the structure of the epic, ritual and the details of the traditional writing of epic texts are also analyzed. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Влияние русской историко-филологической школы на азербайджанскую фольклористику Проблемы востоковедения / Государственное бюджетное научное учреждение «Академия наук Республики Башкортостан» /N: 4 (70) səh: 76-82 Агаверди Сарханович Халилов 1 2015 Русская историческая школа оказала большое влияние на … Русская историческая школа оказала большое влияние на азербайджанскую науку, в частности, и на фольклористику. В XIX веке издавался огромный материал азербайджанского фольклора, в основном, на русском языке. В начале ХХ века влияние русской исторической школы (исследования В.Н. Переца, В.Я. Проппа, О. Фрейденберга и др.) было главным фактором. В азербайджанской фольклористике в этот период преобладало историко-культурное направление, что ясно наблюдается в исследованиях Ф. Кочарлы, Ю.В. Чеменземинли, Е. Абид и др. В 1923 году в Азербайджане было организовано «Общество изучения Азербайджана», в составе которого была «Фольклорная комиссия». Следует отметить, что произвольные толкования имен, географических названий, сближения деталей в ущерб идейной сущности произведений народного творчества сторонниками исторической школы советского периода привели ко многим неопределенным выводам о происхождении того или иного фольклорного явления. В азербайджанской фольклористике постсоветского периода наблюдается «Боасское направление», где начинают ставиться вопросы знания местных языков, записи текстов, изучения и сравнения особенностей культуры и социального строя данного народа. Историческое изучение азербайджанского фольклора и поныне охватывает ряд исторических направлений, таких как сравнительно-историческое, историко-генетическое, историко-культурное, историко-типологическое и т.п. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Xəlil A. “Dədə Qorqud Kitabı”nda prezentativ formullar və arxaik “aydım” janrı//”Dədə Qorqud”, Bakı, 2009, s. 59-63. Dədə Qorqud səh: 59-63 Agaverdi Khalil 0 0
Xəlil A. Mahmud Kaşqarlının elmi fəaliyyətində folklorşünaslığın yeri. “Dədə Qorqud” toplusu, sayı 4, Bakı, Səda, 2002. Dədə Qorqud” toplusu, / Bakı, Səda, /N: 4 Agaverdi Khalil 0 2022
ИНИЦИАЦИЯ, САКРАЛИЗАЦИЯ И ЖЕРТВОПРИНОШЕНИЕ В ОГУЗСКОМ ЭПОСЕ Русский фольклор Мордовии в контексте отечественной культуры səh: 51-58 АС Халилов 0 2022 В статье исследуется специфика инициации как явление … В статье исследуется специфика инициации как явление архаического ритуала. Исходя из рудиментов в огузском эпосе анализируется роль и место ритуала инициации в древнем обществе. Выявляется, что под ритуалами сакрализации и переходы статусов стоит так же архаическая инициация. Определяются типы инициации, которые оставили следы в огузском эпосе. Так же объясняются место и роль жертвоприношения, подарки и напитки в ритуале и их функциональная семантика. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
ТЮРКСКАЯ ЭПИЧЕСКАЯ ТРАДИЦИЯ И ТВОРЧЕСТВО НИЗАМИ ГЯНДЖЕВИ:(статья посвящается 880-й годовщине Низами Гянджеви) ЭПОСОВЕДЕНИЕ səh: 41-49 Агаверди Сархан оглу ХАЛИЛОВ 0 2021 Статья посвящена изучению тюркской эпической традиции, нашедшей … Статья посвящена изучению тюркской эпической традиции, нашедшей своё отражение в средневековой азербайджанской литературе. Цель настоящей статьи–проследить влияние тюркского эпоса на творчество великого азербайджанского поэта Низами Гянджеви и обнаружить структурные элементы эпоса в его произведениях. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Turkic epic tradition and Nizami Ganjavi’s activity Вестник Северо-Восточного федерального университета имени МК Аммосова: Серия Эпосоведение, № 2, 2021 səh: 41 AS Khalilov 0 2021 The article is devoted to the study … The article is devoted to the study of the Turkic epic tradition in its manifestations in medieval Azerbaijani literature. The purpose of this article is to investigate the material of the literary work of the Azerbaijani poet Nizami Ganjavi and discover the structural elements of the Turkic epic, including traditional folk epic motifs. In the article, Nizami Ganjavi’s works in the context of the relationship between oral and written traditions are investigated. The novelty of the work is that for the first time Nizami Ganjavi’s work is considered for the study of Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
The Research Problems Of The Oghuz Epos İn The İnvestigations Of Kamil Veli Nerimanoglu Akademik Tarih ve Düşünce Dergisi / Редакция журнала" Академическая история и мысль" /Cild: 4 /N: 11 səh: 178-190 Ağaverdi Xəlil 0 2017 Görkəmli Azərbaycan âlimi Kamil Vəli Nərimanoğlunun elmi … Görkəmli Azərbaycan âlimi Kamil Vəli Nərimanoğlunun elmi fəaliyyətinin böyük bir hissəsi Oğuz eposunun tədqiqi məsələlərinə həsr olunmuşdur. Kamil Vəli Türk dastanlarını hələ sovet dövründə araşdırmağa başlayıb. Bunların içində Oğuz Türklərinin orta əsrlər dövrünə aid yaradıcılıq nümunələrini əks etdirən “Oğuznamə” silsiləsinə aid mətnlər xüsusi bir yer tutur. Kamil Vəli “Oğuznamə” lərin nəşrə hazırlanmasında, onların müxtəlif istiqamətlərdən öyrənilməsində geniş və ardıcıl fəaliyyət göstərib. Âlimin fəaliyyətində “Kitabi-Dədə Qorqud” un tədqiqi tarixi və dil özəlliklərinin öyrənilməsi ilə yanaşı Dədə Qorqud ensiklopediyasının hazırlanması da önəmli yer tutur. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Oğuz eposunun ritual əsasları. Bakı, Elm və təhsil, 2016. book Agaverdi Khalil 0 2016
МЕЖРЕЛИГИОЗНЫЕ ОТНОШЕНИЯ В ОГУЗСКОМ ОБЩЕСТВЕ СРЕДНИХ ВЕКОВ: ТЕНГРИАНСТВО И ИСЛАМ (НА МАТЕРИАЛЕ ОГУЗСКИХ ПИСЬМЕННЫХ ПАМЯТНИКОВ) FİLOLOGİYA MBSBLBLBRİ səh: 266 Агаверди Халилов 0 2016 В религиозных и мифологических системах древних тюрков … В религиозных и мифологических системах древних тюрков тенгрианство носило монотеистический характер. По наблюдениям над материалами огузских письменных памятников средних веков видно, что идея Тенгри (Бога) у древних тюрков не сильно отличается от мусульманского Аллаха (Бога). Заслуживает особого внимания информация, содержащаяся в начальной фразе монументального памятника–о создателя эпоса Дэдэ Коркуда:«Ко временам святого Пророка (да будет ему слава) явился из края Баят муж, которого звали отец Коркуд и который был совершенным знатоком Огуза. Стало быть, Дэдэ Коркут жил несколько раньше пророка Мухаммеда показывает, что песенные сказы Дэдэ Коркуда воcходит к доисламской эпохе и культуре.«Книга Коркут» рассказывает в поэтической форме о легендарном прошлом огузского народа. Она представляет эпический цикл и состоит из вступления и двенадцати рассказов или песен." Китаби деде Коркут"(" Книга мoero деда Коркута") относится к Х-XI вв., появляется итогом длительного развития устной народной поэзии. По своему идейно-тематическому и художественному богатству, по языковым особенностям этот замечательный эпос выходит далеко за рамки культуры исламской эпохи.На памятниках «Огузнаме», Коркут-Ата (отец Коркуд), был сыном Кара Ходжа, который был родом из Баятских. Родился в промежутке 4-ого и 6-ого веков, пользовался уважением среди тюрков огузов, занимал должность наставника и советника у повелителей огузов того времени, об этом повествуют эпосы, дошедшие … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Oğuz türklerinde Köroğlu hikayelerinin yapısal benzerliği / “Motif akademi” folklor araşdırmaları jurnalı, İstanbul, 2014 s.2. “Motif akademi” folklor araşdırmaları jurnalı /N: 2 Agaverdi Khalil 0 2014
Oğuz eposunda arxaik ritual probleminə dair /”Narodna tvorçist ta eynoloqiya”, Kiev, 2014, s.1. s.49-52. Narodna tvorçist ta eynoloqiya” /N: 1 səh: 49-52 Agaverdi Khalil 0 2014
Folklorşünaslığa giriş (dərs vəsaiti). Bakı, Elm və təhsil, 2014. book Agaverdi Khalil 0 2014
Folklordan fayllar: addan andacan. Bakı, Elm və təhsil, 2014. book Agaverdi Khalil 0 2014
Folklor və dövlətçilik. Bakı, Elm və təhsil, 2014. book Agaverdi Khalil 0 2014
Azərbaycanın polietnik və polikonfessinal reallığı: etnokonfessional tolerantlığın sosial-mədəni əsasları. Ukrayna, Odessa, “Postfaktum” jurnalı, 2013, s.2 (rus dilində). Ukrayna, Odessa, “Postfaktum” jurnalı /N: 2 Agaverdi Khalil 0 2013
Heydər Əliyev və mərasim mədəniyyətimiz.AŞXƏDT, 2013. book Agaverdi Khalil 0 2013
Türk xalqlarının yaz bayramları və Novruz. book Agaverdi Khalil 0 2012
Mir Celal Paşayevin araştırmalarında Füzuli konusu. Motif Akademi folklor dergisi /N: 2 Agaverdi Khalil 0 2011
Novruzun strukturu: arxaik ritual, təqvim və bayram. “Dədə Qorqud” toplusu, Bakı, 2010, sayı 1. book / Baki /N: 1 Agaverdi Khalil 0 2010
Novruzun strukturu: arxaik ritual, təqvim və bayram. “Dədə Qorqud” toplusu, Bakı, 2010, sayı 1. Dede Qorqud /N: 1 Agaverdi Khalil 0 2010
Folklor terminləri (tərcümə və tərtib). Bakı, Nurlan, 2010. book Agaverdi Khalil 0 2010
“Koroğlu” dastanının tatar-tobol versiyası və oğuz eposunun strukturu// AŞXƏDT, Bakı, Nurlan, 2009, s.85-91. book səh: 85-91 Agaverdi Khalil 0 2009
Azərbaycan andlarının janr səciyyəsi// “Dədə Qorqud” toplusu, Bakı, 2009, sayı 4. Dede Qorqud /N: 4 Agaverdi Khalil 0 2009
“Koroğlu” dastanının tatar-tobol versiyası və oğuz eposunun strukturu// AŞXƏDT, Bakı, Nurlan, 2009, s.85-91. book / Nurlan səh: 85-91 Agaverdi Khalil 0 2009
Azərbaycan andlarının janr səciyyəsi// “Dədə Qorqud” toplusu, Bakı, 2009, sayı 4. Dede Qorqud /N: 4 Agaverdi Khalil 0 2009
“Dədə Qorqud Kitabı”nda prezentativ formullar və arxaik “aydım” janrı//”Dədə Qorqud”, Bakı, 2009, s. 59-63. Dədə Qorqud səh: 59-63 Agaverdi Khalil 0 2009
Türkmenistan,Selcuklar dövrünün edebiyatı ve medeniyeti, Aşkabat, Türkmenistan medeniyyet “Miras” merkezi. s.341-342. book səh: 341-342 Agaverdi Khalil 0 2009
Oğuz eposunda adlandırma sistemi:ritual əsasları və janr təzahürləri// Elmi axtarışlar, Bakı, Nurlan, 2008, s. 165-175 book Agaverdi Khalil 0 2008
Oğuz eposunda adlandırma sistemi:ritual əsasları və janr təzahürləri// Elmi axtarışlar, Bakı, Nurlan, 2008. Elmi axtarislar səh: 165-175 Agaverdi Khalil 0 2008
Haydar Aliyev ve Füzulinin Edebi Mirası ''Yol'' bilim kultur arasd;rma dergisi /N: 29 səh: 174-179 Agaverdi Khalil 0 2008
Əski türk savlarının semiotikası. book Agaverdi Khalil 0 2006
“Divani lüğət it-türk”ün paremioloji fondu və tərkib elementləri// AŞXƏDT, XVI kitab, Bakı, Səda, 2005. book Agaverdi Khalil 0 2005
Paremioloji vahidlərin praqmatik mətn funksiyası//Elmi axtarışlar, XV toplu, Bakı, Səda, 2005. s.38-42. book səh: 38-42 Agaverdi Khalil 0 2005
Xəlil A. Savların sakral-mifoloji konteksti// “Dədə Qorqud” toplusu, sayı 4, Bakı, Səda, 2005. Dede Qorqud /N: 4 Agaverdi Khalil 0 2005
Xəlil A. “Dədə Qorqud Kitabı”nda arxaik ritualla bağlı motivlər//”Dədə Qorqud” toplusu, Bakı, 2004, s.44-48. Dədə Qorqud” toplusu səh: 44-48 Agaverdi Khalil 0 2004
DLT-də paremioloji vahidlərin semiotik strukturuna dair//AŞXƏDT, XIV kitab, Bakı, Səda, 2003. book Agaverdi Khalil 0 2003
“Nizami və Tarix”də tarixin poetik-semantikası//Struktur-semitik araşdırmalar (Teymur Kərimlinin “Nizami və tarix” kitabı haqqında), Bakı, Səda, 2002, s.25-31. book Agaverdi Khalil 0 2002
Yaşar Qarayev:mənəvi kamillik və harmoniya// Struktur-semiotik araşdırmalar. Bakı, Səda, 2002, s. 3-7. book səh: 3-7 Agaverdi Khalil 0 2002
Mahmud Kaşqarlının folklorşünaslıq fəaliyyəti// AŞXƏDT, XI kitab, Bakı, Səda, 2002 book Agaverdi Khalil 0 2002
O posloviçnoy semiotiçeskoy sisteme// Elmi axtarışlar, V toplu, Bakı, Elm, 2001, s.156-160. book səh: 156-160 Agaverdi Khalil 0 2001
O znakovoy prirode posloviçnıx izreçeniy// Elmi axtarışlar, III toplu, Bakı, Elm, 2001, s.180-184. book səh: 180-184 Agaverdi Khalil 0 2001
Mahmud Kaşqarlının “Türk dillərinin divanı kitabı”nda ədəbi mətnlər. book Agaverdi Khalil 0 2001
Epik ziddiyyət. Kitabi-Dədə Qorqud Ensiklopediyası, Bakı, Yeni Nəşrlər Evi, 2000, s. 96-97 (S.Rzasoyla birgə). Kitabi-Dədə Qorqud Ensiklopediyası / Bakı, Yeni Nəşrlər Evi, səh: 96-97 Seyfeddin Rzasoy Agaverdi Khalil 0 2000
MOTİF AKADEMİ HALKBİLİMİ DERGİSİ book Mehmet AÇA, Özkul ÇOBANOĞLU, Gürbüz AKTAŞ, Abdulkadir EMEKSİZ, Aynur KOÇAK, Mehmet Ali YOLCU, Mustafa AÇA, Buse Asena KARA, Serap CENGİZ, Universal Copy Center 0 0 Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, üç aylık periyotlarla … Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, üç aylık periyotlarla yılda dört kez yayınlanan hakemli bir dergidir. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi’nde yayınlanan tüm yazıların hukukî açıdan, dil, bilim açısından bütün sorumluluğu yazarlarına ait olup, yayın hakları telif devri yoluyla Motif Halk Oyunları Eğitim ve Öğretim Vakfı’na devredilir. Dergide yayınlanan yazıların yayın dili Türkçe ve İngilizcedir. Yayıncının yazılı izni olmaksızın kısmen veya tamamen herhangi bir şekilde basılamaz, çoğaltılamaz. Yayın Kurulu, dergiye gönderilen yazıları yayınlayıp yayınlamamakta serbesttir. Dergiye gönderilen yazılar iade edilmez. Anket, mülakat ve gözlem gibi nitel ve nicel araştırma yöntemleri kullanılarak hazırlanan makaleler, Etik Kurul Belgesi ibraz edilmesi koşulu ile yayınlanır. Dergide yer alan yazıların dijital baskı, grafik tasarım, uluslararası indekslere tanıtılması ve sekretarya giderleri için değerlendirme süreci başlangıcında Motif Halk Oyunları Eğitim ve Öğretim Vakfı’na bağış talep edilmektedir. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
OĞUZ TÜRKLERİNDE KÖROĞLU HİKAYELERİNİN YAPISAL BENZERLİĞİ Motif Akademi Halkbilimi Dergisi / Motif Yayıncılık /Cild: 7 /N: 13 səh: 161-172 Agaverdi Khalıl 0 0 Oğuz türklerinde Köroğlu hikayeleri pek fazla gelişmiş … Oğuz türklerinde Köroğlu hikayeleri pek fazla gelişmiş ve çeşitli metin türlerinde yansımını bulmuştur. “Karanlık-ışık” zıtlığında gerçekleşen mit modeli epik düzeyde kahramanın mücizeli doğumunun iki motifini oluşturmuştur: “kör kişinin oğlu” ve “mezar oğlu”. İki motifde de “kör etme” olayı bulunmakta ve epik dramatizmin esasını oluşturmaktadır. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Journal of Qafqaz University book Ağaverdi Xəlil, Kenan Beşirov, Shafag Dadashova, İbrahim Kurt, Yusuf Özdemir, Fəttah Fəttayev 0 0 The world is changing and developing. Changes … The world is changing and developing. Changes and development come with the new relations and situations in the societies. Society is like a cluster with all complicated parts, intuitions and relations in it. Education is one of these institutions in the society. Formal education is directly given in the schools according to societies own features to educate their new generations. Schools take place to socialize the individuals in the society. It is one of the agents of the socialization. Therefore schools’ environment has a role to perform and gain from the changing and developing social life. Culture and education mutually influence each other. The new technology, relationships and movements come to practice in schools and society concurrently. Sometimes one of them enrolls in more than the other. These interactions bring advantages and disadvantages for the society and individuals. In this article these changings in the society will be tried to understand and compare from the view of school environment. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)