Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
İnsan resursları və elmmetrik məlumatlar bazası
Profil

Qumru Şəhriyar

ANAS_1687
Elmi fəaliyyət
Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında süni intellekt (Gemini AI) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur
Ümumi xülasə (AI):
Qumru Şəhriyar, AMEA Folklor İnstitutunun Türk xalqları folkloru şöbəsində böyük elmi işçi vəzifəsində çalışır. Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru olan Şəhriyar, elmi fəaliyyətində türk folklorunun müxtəlif aspektlərini, o cümlədən qəhrəmanlıq eposlarını, mifoloji motivləri və dini elementləri araşdırır. Onun tədqiqat maraqlarına Anadolu folkloru, Noğay dili və mədəniyyəti, həmçinin türk-erməni münasibətləri kimi mövzular da daxildir. Google Scholar profilində 21 nəşri olan Şəhriyarın 5 sitat indeksi, 1 h-indeksi və 0 i10-indeksi var. Onun elmi əsərləri arasında "Edigey Destanında Dinî-Mitolojik Motifler", "IGNÁC KÚNOSUN ANADOLU HALK EDEBIYYATINA VE DILBILIMINE KATKILARI" və "NOGAY DİLİ SORUNU VE NOGAYCADAN ÇEVİRİ" kimi məqalələr xüsusi yer tutur. Şəhriyarın tədqiqatları türk xalqlarının mədəni irsinin qorunması və tədqiq edilməsi istiqamətində mühüm töhfələr verir.
Qumru Shehriyar works as a senior researcher at the Department of Turkish Folklore of the Institute of Folklore of ANAS. Holding a PhD in Philology, Shehriyar's scientific activity focuses on various aspects of Turkish folklore, including heroic epics, mythological motifs, and religious elements. Her research interests also include the folklore of Anatolia, the Nogai language and culture, as well as Turkish-Armenian relations. Shehriyar has 21 publications, 5 citations, an h-index of 1, and an i10-index of 0 on her Google Scholar profile. Her scientific works include articles such as "Dinî-Mitolojik Motifler in Edigey Saga", "IGNÁC KÚNOSUN ANADOLU HALK EDEBIYYATINA VE DILBILIMINE KATKILARI" and "NOGAY DİLİ SORUNU VE NOGAYCADAN ÇEVİRİ". Shehriyar's research makes a significant contribution to the preservation and study of the cultural heritage of Turkish peoples.
Гумру Шахрияр работает старшим научным сотрудником в отделе тюркского фольклора Института фольклора НАНА. Доктор философии по филологии, Шахрияр в своей научной деятельности исследует различные аспекты тюркского фольклора, включая героические эпосы, мифологические мотивы и религиозные элементы. Ее исследовательские интересы также включают фольклор Анатолии, ногайский язык и культуру, а также турецко-армянские отношения. Шахрияр имеет 21 публикацию, 5 цитирований, h-индекс 1 и i10-индекс 0 в своем профиле Google Scholar. Среди ее научных работ выделяются статьи, такие как "Религиозно-мифологические мотивы в эпосе об Эдигее", "IGNÁC KÚNOSUN ANADOLU HALK EDEBIYYATINA VE DILBILIMINE KATKILARI" и "NOGAY DİLİ SORUNU VE NOGAYCADAN ÇEVİRİ". Исследования Шахрияр вносят значительный вклад в сохранение и изучение культурного наследия тюркских народов.
Tədqiqat maraqları (AI):
Türk folkloru, Eposşünaslıq, Mifologiya, Türk dilləri, Türkoloji, Mədəniyyətşünaslıq, Tarix
İxtisas sahələri (AI):
Türk folkloru, Eposşünaslıq, Mifologiya, Türk dilləri, Türkoloji, Mədəniyyətşünaslıq, Tarix
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Qumru Fuad qızı Şəhriyar
Elmi dərəcə:
Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Elmi ad:
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yeri məlumatları
Təşkilat / Şöbə:
Folklor İnstitutu / Türk xalqları folkloru
Vəzifə:
Böyük elmi işçi
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 – H/h

Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr

Tarix Ümumi Məqalə sayı Ümumi İstinad sayı h index i10 index
1 Noyabr 2025 23 5 1 0
1 Oktyabr 2025 21 5 1 0
1 Sentyabr 2025 21 5 1 0
1 Avqust 2025 21 5 1 0
1 İyul 2025 21 5 1 0
1 İyun 2025 21 5 1 0
1 May 2025 21 5 1 0
1 Aprel 2025 14 1 1 0
1 Mart 2025 14 1 1 0
1 Fevral 2025 14 0 0 0
1 Yanvar 2025 14 0 0 0
1 Dekabr 2024 14 0 0 0
1 Noyabr 2024 14 0 0 0
1 Oktyabr 2024 14 1 1 0
1 Sentyabr 2024 14 0 0 0
1 Avqust 2024 14 0 0 0
1 İyul 2024 14 0 0 0
1 İyun 2024 14 0 0 0

Content for WOS.
Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr
Edigey Destanında Dinî-Mitolojik Motifler Gaziantep University Journal of Social Sciences / Gaziantep Üniversitesi /Cild: 19 /N: 1 səh: 158-169 Gumru Şehriyar 4 2020 Folk literature, especially saga, is based on … Folk literature, especially saga, is based on mythological motifs and elements. The Kazakh, Tatar, Bashkir, Karakalpak, Nogai, etc. Edigey saga, which occupies a special place among the heroic epics of the Turkish peoples, is a historical story. But even here mythology is rich in motifs and elements. Epic reflects the imagination of mankind in the earliest periods. It depicts the motif of a skull and Kuta, born Fairy, Albasty, Kara Tiyin Alp, and so on, such motifs and elements constitute the main feature of the epic. Epic has been formed in Edigey’s health. From history it is clear that in the life of Edige, Islamic and religious teachers have a special place. Even the epic is particularly emphasized in his religious beliefs. Edigey saga includes religious motifs and elements such as Baitullah, Akhirah, Paradise, Hell, Azrael, Gabriel, Shroud, Ablutions for the Dead and etc. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
IGNÁC KÚNOSUN ANADOLU HALK EDEBIYYATINA VE DILBILIMINE KATKILARI Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD) / Ahmet BURAN /Cild: 2 /N: 2 səh: 151-156 Gumru Şehriyar 1 2018 IgnácKúnos bütünhayatını Türk Halk Edebiyatının derlenmesine, unudulmuş … IgnácKúnos bütünhayatını Türk Halk Edebiyatının derlenmesine, unudulmuş lehçe ve dialektlerininöğrenilmesine adamış Yahudi asıllı Macar Türkolog`dur. İşte onun sayesindeAnadolu`nun bir çok bölgelerinin folkloru, gelenekleri, tarihi bize ulaşmıştır.Hem savaşlardan, hem de doğal afetlerden dolayı haritadan silinmiş bazı bölgelerinörf ve gelenekleri, toponimleri, folklor örnekleri Ignác Kúnos`un bedelsiz hizmetleri sayesinde bugüne ulaşmıştır.Türk Devletlerinde Ignác Kúnos`unhayat ve faaliyetinin kapsamlı araştırılmasına rağmen Azerbaycan`da onunkimliği, bilimsel çalışmaları araştırılmamıştır.Bu anlamda burada Ignác Kúnos`un kişiliği, seyahatetdiği Türk toprakları, oradan derlediği folklor örnekleri, Anadolu Türklehçeleri ile ilgili verdiği değerli bilgiler ele alınacaktır. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
NOGAY DİLİ SORUNU VE NOGAYCADAN ÇEVİRİ Uluslararası Türk Lehçe Araştırmaları Dergisi (TÜRKLAD) / Ahmet BURAN /Cild: 8 /N: 1 səh: 101-108 Gumru Şehriyar 0 2024 Nogaylar tarihte en çok sürgün ve soykırım … Nogaylar tarihte en çok sürgün ve soykırım yaşayan Türk halkıdır. Bu nedenle dilleri, kültürel mirasları, tarihleri ve etnografyası geniş çapta incelenmemiştir. Yazım grafiklerinin sık sık değişmesi, harf çevirisi (transliterasyon) ve çeviri sırasında ciddi hatalara yol açmıştır. Nogay dilini öğrenmek, o dilde yazılan sözlü metinlerin mutlaka doğru anlaşılması anlamına gelmez. Bu metinlerin tarihle yakından ilgili olduğunu veya tarihi olaylar sırasında halkın kaygılarını dile getirerek söylendiğini dikkate alırsak, o zaman bu dil olayları bir milleti köklerine yabancılaştırabilecek ciddi bir meseledir. Böylece burada Nogayca metinlerin tercümesi sırasında ortaya çıkan ortak dil sorunlarını, Nogay dilinin kanunlarını, Türkiye Türkçesi ve Azerbaycan dili ile ortak kelimeleri ele aldık. Son olarak bazı Nogayca kelimeleri sözlük halinde tercümeleriyle birlikte sunarak dil hakkında genel bilgi vermeye çalıştık. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Эпические формулы в эпосе об Едигее «Едіге Тұрсыновтың ғылыми мұрасы қазіргі гуманитарлық ғылымдардың әдіснамалық контексінде» Е.Д. Тұрсыновтың туғанына 80 жыл толуына арналған халықаралық ғылыми-теориялық конференция МАТЕРИАЛДАРЫ səh: 125-133 Гумру Фуад Шахрияр 0 2023
ПРОТИВОСТОЯНИЕ ОТЦА И СЫНА (НА ОСНОВЕ В ТЮРКСКИХ ГЕРОИЧЕСКИХ ЭПОСАХ) «ГУМАНИТАРЛЫҚ ҒЫЛЫМДАР ТОҒЫСЫНДАҒЫ ӘДЕБИЕТТАНУДЫҢ ЖАҢА ПАРАДИГМАЛАРЫ» ҚР Мемлекеттік сыйлығының және ғылым саласындағы Ш.Уәлиханов атындағы сыйлықтың иегері, ҚР ҰҒА академигі, Қазақстан Республикасы ғылымына еңбегі сіңген қайраткер ЗӘКИ АХМЕТОВТІҢ səh: 94-97 Шахрияр Гумру 0 2023
Əlaqəli məqalələr(Google)
QALALI MƏHƏLLƏSI-CƏBRAYIL book səh: 178 Şəhriyar Qumru 0 2021
Эпикалардың тұтастануы («Едігe» эпосынан жасалған) Eurasian Journal of Philology Science and Education /Cild: 177 /N: 1 səh: 50-57 GF Shehriyar Guliyeva 0 2020 То, что русские называют «циклизация эпосов», тюрки … То, что русские называют «циклизация эпосов», тюрки называют «оборот дастанов». Эпический цикл дастанов «Сорок батыров» широко распространён среди тюркских народов, проживающих в Поволжье, Сибири, Казахстане, Узбекистане, на Северном Кавказе, и известен как «Сорок батыров Ногая»,«Сорок батыров Крыма» или как «Джиры Ногая». Циклизация дастанов «Сорок батыров Ногая» подразделен на три названия:«Батыр Аншыбай и его род»,«Батыр Карадон и его род» и «Независимые джиры, связанные с различными батырами». В данной статье повествуется о дастанах, входящих в этот цикл. Циклизация эпосов была структурирована на основе казахского варианта. Первая фаза циклизации на основе эпоса «Аншыбай батыр», вторая–«Парпария», а третья–«Куттикия», четвертая фаза циклизации–эпоса «Эдигей», пятая–эпоса «Нурадин», шестая–«Мусахан», седьмая–«Орак и Мамай». Восьмой этап циклизации принимает эпос «Исмаил». Это единственный эпос в циклизации, где сын относится к своему поколению с безжалостностью и жестокостью. Девятую фазу занимает эпопея «Карасай и Кази», а десятую–эпос «Тель-Агис». Хотя источники и варианты, к которым мы обращаемся, различны, мы рассматриваем вариант Мурина Сенгирбекули в качестве главной цепи циклизации. Все упомянутые нами варианты циклизации эпопеи не так цикличны, как в Мурине Сенгирбекули. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
“NOQAYIN QIRX BATIRI” VƏ YA “KIRIMIN QIRX BATIRI” SİLSİLƏ DASTANLARI (“Edigey” dastanının daxil olduğu silsilə Ғалым-этнограф Б.К. Қалшабаеваның 60 жасқа толуына арналған «ҰЛЫ ДАЛА КЕҢІСТІГІНДЕГІ ЭТНОАРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕР МЕН ЭТНОСАРАЛЫҚ ҚАТЫНАСТАР МӘСЕЛЕСІ» атты халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция МАТЕРИАЛДАРЫ səh: 149-154 Гумру Шахрияр 0 2020
THE CONTINUOUS EPOSES (The series created by the epos “Edigu”) Хабаршы. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті. Филология сериясы. /N: №1 (177) səh: 50-57 G.F. Shehriyar ( Guliyeva) 0 2020
IGNÁC KÚNOS’UN ANADOLU HALK EDEBİYATINA VE DİLBİLİMİNE KATKILARI Türkoloji / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University /N: 95 səh: 70-78 G Şehrıyar 0 2019 Ignants Kunosh's scientific work is a very … Ignants Kunosh's scientific work is a very important resource in learning the language and folk literature of many regions of Anatolia. Ignats Kunosh is a Hungarian Turkologist with the Jewish origin devoting his life to the collecting of Turkic folk literature and studying the forgotten accents and dialects. Due to his effort, the folklore and the ethnograpy of many regions of Anatolian have been saved. Either according to the wars or the natural disasters the traditions, names of places, folklore examples of some regions disappeared from the map have come to nowadays with the matchless help of Kunosh. Though his activity was investigated in details in some Turkic states in Azerbaijan, Ignats Kunosh’s scientific activity was not in the centre of the attention. In this article the information about Ignats Kunosh’s personality, his travel in Turkic states and the folklore examples collected by him will be given, his hard and honourable life will be shown. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Ignác Kúnos’un Anadolu Halk Edebiyatına ve Dilbilimine Katkıları Túrkologıa /N: , № 3 (95), 2019 səh: 70-78 G. Şehriyar 0 2019
I. DÜNYA SAVAŞI DÖNEMİNDE ERMENİ MEZALİMİ VE CİLOVLUK OLAYLARI Türkoloji / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University /N: 92 səh: 102-110 Gumru Şehriyar 0 2018 There were savageries between Armenians and Turks … There were savageries between Armenians and Turks along the history which haven’t investigated until the end nowadays. Of course, in these cases, historical, social and political, internal and external factors played an important role. During I World War the savageries to Turks by Armenians took a large scope. In 1915 the Armenian commander called Petros attacked Azerbaijanis in Urmia and Salmas, started a bloody war in the street Asgarkhan. Armenians brutally raided the homes and streets, murdered the population, the olds, women and children. During that bloody massacre which lasted one hundred fifty nine days 150 thousand Azerbaijani Turks were killed. On 18 March, 1917 Armenians again began to massacre the Muslims with the command of Nikitin who was the Consul of Russia in Urmia and Shettin who was the leader of American missionaries. During a day more than 10 thousand people from the Muslim-Turkic population from Urmia and surroundings were killed. The bloody event in the history remembered as “The tragedy of Jilovluk” happened during February – March in 1918. In that massacre together with Armenians Kurds and Assyrians took place. The Assyrians living there were Christian and had relocated here from Turkey. The culmination of the tragedy took place in March 1918, the last Tuesday of Novruz holiday. Armenian-Kurdish-Assyrian troops entered the city and attacked houses, looted people, raped women. But who put up resistance was shot in mass. On the day “Blacky Tuesday” which is also called nowadays in the south the population of Urmia were filled into the inn and burned alive. After the tragedy in … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
MİTOLOJİDE SU UNSURU VE ONUN KÖROĞLU HİKAYESİNE YANSIMASI Türkoloji / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University /N: 86 səh: 69-77 Gumru Şehriyar 0 2017 En eski dönemlerden insanlar suya, suyun kutsallığına … En eski dönemlerden insanlar suya, suyun kutsallığına inanmışlardır. Kaynaklarda Türk kabilelerinin ilkbaharda suya tapma işareti olarak elbiseleriyle suya girmedikleri yazılır. Bu dönemde insanlar özel ritüellerle Tanrı`dan bol su, yağmur istiyorlardı. Zerdüştilik`e bağlı olmayarak Türk`ler Ateş`e müracaat etmeden önce su Tanrısının adını söylerlerdi. Daha sonraki kültürlerde de suyla konuşma, suya tapınma, sudan yardım dileme gibi konuların mitolojik anlamda geniş uygulanma alanı olmuştur.Dede Korkut Kitabı`nda Kazan Han suya hitâben “Su Hak didarın görmüştür. Ben bu suyla haberleşeyim” demiştir. Burada insanın ruhuyla su arasındaki ilişki açık şekilde görülmektedir. Köroğlu hikayesinde ise Köroğlu`nun hem çağlayan çifte çeşmeden çıkan suyun peşinden gitmesi, hem o çeşmenin şifa verici olmasıyla, hem de Kırat`la Dürat`ın nehirden çıkması ile ilgili hikayelerde insanların eski düşüncelerindeki suyun anlamına, ona verdikleri öneme işaret ediyor. Makalede eski mitolojik kültürlerdeki bakış açısından su unsurunun yeri ve Köroğlu hikayesine yansımasından söz edilecektir. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
EDİGEY DESTANININ RUS MENKIBELERİNDE ARAŞTIRILMASI ULUSLARARASI KARADENİZ HAVZASI HALK BİLİMİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ U K H A D /N: 2 (6) 2016 səh: 71-82 Gumru Şehriyar 0 2016
Əlaqəli məqalələr(Google)
Türk folkloru dünya alimlərinin gözü ilə book /Cild: 1 səh: 242 Qumru ŞƏHRİYAR 0 2016
GÜNEY AZƏRBAYCAN (BİBLİOQRAFİK GÖSTƏRİCİ) book səh: 208 Nailə Əskər Qumru Şəhriyar 0 2015
M.F.Köprülüzаdə və оnun «Dədə Qоrqud kitabı»na aid qeydlər» əsəri (şərhli təhlil). book səh: 164 Qumru Şəhriyаr 0 2015
İQNATS KUNOŞ: ŞƏXSİYYƏTİ VƏ FOLKLORŞÜNASLIQ FƏALİYYƏTİ Gənc tədqiqatçıların III Beynəlxalq Elmi Konfransı səh: 1148-1149 Qumru ŞƏHRİYAR 0 2015
BAYIR-BUJAG TURKMAN FOLK BELIVES AND THE COMPARATIVE ANALYSIS OF AZERBAIJAN FOLKLORE ULUSLARARASI TARĠHTE VE GÜNÜMÜZDE ORTADOĞU'DA TÜRKMENLER (IRAK-ĠRAN-SURĠYE) SEMPOZYUMU, Bilecik, Türkiye səh: 625-632 Gumru ŞEHRİYAR 0 2014
QARDAŞ TÜRK DASTANLARININ «DƏDƏ QORQUD» TOPLUSUNDA ÇAP TƏCRÜBƏSİNDƏN AZBRBAYCAN MİLLİ ELMLBR AKADEMİYASI səh: 385 QUMRU ŞƏHRİYAR 0 2010 QUMRU ŞƏHRİYAR2001-ci ildən bu günə qədər «Dədə … QUMRU ŞƏHRİYAR2001-ci ildən bu günə qədər «Dədə Qorqud» jurnalının 35 sayı işıq üzü görmüşdür. Bu illər ərzində jurnalın «Qardaş türk folkloru» bölməsində müxtəlif türk xalqlarının folklorundan nümunələr–atalar sözləri və məsəllər, tapmacalar, ninnilər, oxşamalar, türkülər (notlarla), lətifələr, əfsanələr, nağıllar, dastanlar çap olunmuşdur. Jurnalda bütün nümunələr əvvəlcə orijinalda oluduğu kimi, qarşısında isə Azərbaycan dilində tərcüməsi verilmişdir. Əsasən irihəcmli folklor nümunələri (xüsusilə dastanlar) sətri tərcümə, nisbətən kiçik olanları isə (məsələn, atalar sözləri) bəzən Azərbaycan dilindəki qarşılığı ilə verilmişdir. S. Reyser yazır ki, təcrübi iş zamanı mətnşünasların qarşısına ən müxtəlif və ən gözlənilməz problemlər çıxır. Bu problemlər hər yeni mətn üzərində işə başlayarkən üzə çıxır desək, yanılmarıq. Heç bir təlimat qarşıya çıxan çətinliklərin öhdəsindən gəlməyə yardım edə bilməz (10, səh. 3). Burada müxtəliflik o qədər böyükdür ki (hər yeni folklor materialının nəşrində ayrıayrı problemlər–dil, mətn və s.), bəzi tədqiqatçılar iddia edirlər ki,«heç bir mətnşünaslıq prinsipləri, heç bir qayda ümumi ola bilməz»(11, səh. 24).«Mətnşünaslığın problemləri təcrübi iş zamanı meydana çıxır və nəzəri təfəkkürdən çox uğurlu təcrübə sayəsində həll olunur»(12, səh. 22-23).D. Lixaçev əbəs yerə məntşünaslığı «qaydasız oyun»(13, səh. 15) adlandırmamışdır. Nəşrə başladığımız ilk gündən «Dədə Qorqud» toplusunda çap olunan ayrı-ayrı folklor nümunələrinə müxtəlif cür yanaşılmış, hər mətnin öz dili, quruluşu, informasiya bazası saxlanılmağa çalışılmışdır. Redaksiyada qardaş türk folklorundan nümunələri çap etməklə indiyə qədər əldə … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Edigey Destanında Dinî-Mitolojik Motifler Religious-Mythology Motifs in Edigey Saga book Gumru ŞEHRİYAR 0 0 Folk literature, especially saga, is based on … Folk literature, especially saga, is based on mythological motifs and elements. The Kazakh, Tatar, Bashkir, Karakalpak, Nogai, etc. Edigey saga, which occupies a special place among the heroic epics of the Turkish peoples, is a historical story. But even here mythology is rich in motifs and elements. Epic reflects the imagination of mankind in the earliest periods. It depicts the motif of a skull and Kuta, born Fairy, Albasty, Kara Tiyin Alp, and so on, such motifs and elements constitute the main feature of the epic. Epic has been formed in Edigey’s health. From history it is clear that in the life of Edige, Islamic and religious teachers have a special place. Even the epic is particularly emphasized in his religious beliefs. Edigey saga includes religious motifs and elements such as Baitullah, Akhirah, Paradise, Hell, Azrael, Gabriel, Shroud, Ablutions for the Dead and etc. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Bayır-Bucaq və Kərkük türkmanlarının adət-ənənələri İraq-türkman folkloru və ədəbiyyatı. səh: 319-330 Qumru Şehriyar Fuad 0 2024
Macar aliminin türk dilində topladığı ninnilər DƏDƏ QORQUD. Elmi-ədəbi jurnal. /N: 1(84) səh: 86-96 Qumru Şehriyar Fuad 0 2024