AMEA Elmmetrik Profil

Profil

Zaur Rəşidov

ANAS_2285
Elmi fəaliyyət (Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında Sİ (Gemini) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur)
(AZ)
Zaur Rəşidov, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutunun Azərbaycan fəlsəfə tarixi şöbəsində böyük elmi işçi vəzifəsində çalışır. Fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsinə malikdir. Professorun elmi fəaliyyəti əsasən Azərbaycan fəlsəfəsinin tarixi, Şərq fəlsəfəsi, xüsusilə sufizm və vahdat əl-vücud doktrinası, həmçinin Spinoza fəlsəfəsinin tədqiqinə yönəlmişdir. Google Scholar profilində 22 nəşri qeydə alınmışdır. Tədqiqat sahələrinə Mirzə Şəfi Vazehin yaradıcılığı, Mirzə Fətəli Axundzadənin fəlsəfi irsi, Azərbaycan maarifçilik fəlsəfəsi, Hürufizm, eləcə də Spinozanın fəlsəfi görüşlərində Şərq təsirlərinin araşdırılması daxildir. Rəşidovun elmi işlərində fəlsəfi doktrinaların müqayisəli təhlilinə, məsələn, hürufizm və vahdat əl-vücudun İslam dünyasındakı yeri və roluna xüsusi diqqət yetirilir.
(EN)
Zaur Rashidov is a Senior Researcher at the Department of History of Azerbaijani Philosophy, Institute of Philosophy and Sociology, Azerbaijan National Academy of Sciences. He holds a PhD in Philosophy. His research focuses primarily on the history of Azerbaijani philosophy, Eastern philosophy, particularly Sufism and the doctrine of Wahdat al-Wujud, as well as the study of Spinoza's philosophy. His Google Scholar profile records 22 publications. Research interests include the works of Mirza Shafi Vazeh, the philosophical heritage of Mirza Fatali Akhundzadeh, the Azerbaijani Enlightenment philosophy, Hurufism, and the study of Eastern influences in Spinoza's philosophical views. Rashidov's scholarly work pays special attention to comparative analyses of philosophical doctrines, such as the place and role of Hurufism and Wahdat al-Wujud in the Islamic world.
(RU)
Заур Рашидов — старший научный сотрудник отдела истории азербайджанской философии Института философии и социологии Национальной академии наук Азербайджана. Имеет степень доктора философии по философии. Его научные интересы сосредоточены в основном на истории азербайджанской философии, восточной философии, в частности, суфизме и доктрине Вахдат аль-Вуджуд, а также на изучении философии Спинозы. В его профиле Google Scholar зарегистрировано 22 публикации. Область исследований включает творчество Мирзы Шафи Вазеха, философское наследие Мирзы Фатали Ахундзаде, философию азербайджанского Просвещения, хуруфизм, а также изучение восточного влияния на философские взгляды Спинозы. В научных работах Рашидова особое внимание уделяется сравнительному анализу философских доктрин, таких как место и роль хуруфизма и Вахдат аль-Вуджуд в исламском мире.
Tədqiqat maraqları:
Azərbaycan fəlsəfə tarixi, Şərq fəlsəfəsi tarixi və müasir problemləri, Sufizm fəlsəfəsi, Spinoza fəlsəfəsi, Fəlsəfənin tarixi, Din fəlsəfəsi
İxtisas sahələri:
Azərbaycan fəlsəfə tarixi, Şərq fəlsəfəsi tarixi və müasir problemləri, Sufizm fəlsəfəsi, Spinoza fəlsəfəsi, Fəlsəfənin tarixi, Din fəlsəfəsi
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Zaur Firidun oğlu Rəşidov
Elmi dərəcə:
Fəlsəfə üzrə fəlsəfə doktoru
Elmi ad:
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yer(lər)i
Təşkilat / Şöbə:
Fəlsəfə və Sosiologiya İnstitutu / Azərbaycan fəlsəfə tarixi
Vəzifə:
Böyük elmi işçi
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 - H/h

Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr

Tarix Ümumi Məqalə sayı Ümumi İstinad sayı h index i10 index
1 Sentyabr 2025 22 0 0 0
1 Avqust 2025 22 0 0 0
1 İyul 2025 22 0 0 0
1 İyun 2025 22 0 0 0
1 May 2025 22 0 0 0
1 Aprel 2025 22 0 0 0
1 Mart 2025 22 0 0 0
1 Fevral 2025 21 0 0 0
1 Yanvar 2025 21 0 0 0
1 Dekabr 2024 21 0 0 0
1 Noyabr 2024 21 0 0 0
1 Oktyabr 2024 21 0 0 0
1 Sentyabr 2024 21 0 0 0
1 Avqust 2024 21 0 0 0
1 İyul 2024 21 0 0 0
1 İyun 2024 21 0 0 0

Content for WOS.
Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr
The Psychology of Literary Relations Between Mirza Shafi Vazeh and Friedrich Von Bodenstedt: from Imitation to Plagiarism book Zaur Rashidov 0 2025 One of the many Eastern poets who … One of the many Eastern poets who became famous in the West in the 19th century is the “Sage from Ganja” Mirza Shafi Vazeh. His cheerful and song-like poems were translated into German by his student Friedrich von Bodenstedt. The songs quickly gained popularity in Germany. The co-authors of this great cultural event of the 50s of the 19th century, the poet Mirza Shafi and the translator F. Bodenstedt, managed to harmoniously complement each other. The work of F. Bodenstedt “Songs of Mirza Shafi” appeared as a unique result of the cultural unification of the East and the West. In the 70s of the 19th century, confessions written by F. Bodenstedt in the appendix to the work “From the Accounts of Mirza Shafi” led to the rupture of this poetic unity. The issue of plagiarism, which is usually emphasized in our scientific community, when it comes to the literary relationship between Mirza Shafi and F. Bodenstedt, has gained relevance after these confessions. The plagiarism committed by F. Bodenstedt in relation to Mirza Shafi has largely obscured the true essence of the cultural phenomenon that arose, as a result of the fusion of Eastern poetry and Western thinking. It should be noted that indirect acts of plagiarism by F. Bodenstedt were reflected in his memories about Mirza Shafi. He absorbs the colorful oriental features of Mirza Shafi, which could arouse the interest of a German reader tired of the revolutions of the 40s. The German translator masterfully imitates the vivid and emotional image of the poet. During conversations, he exploits the poet intellectually, involving him in “psychological games”. F. Bodenstedt tried to translate into German the … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Əhməd Kərədi Zəkuyevin İslam bölgəsi fəlsəfə tarixinə dair tədqiqatları Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, Fəlsəfə və Sosiologiya institutu. Şərq fəlsəfəsi problemləri jurnalı /N: № 27 səh: 96-104 Zaur Rashidov, Zaur Rəşidov 0 2022
A.O.Makovelskinin tədqiqatlarında Şərq fəlsəfəsinin problemləri Pedaqoji Universitetin Xəbərləri. Humanitar, ictimai və pedaqoji-psixoloji elmlər seriyası /Cild: 70 /N: №3 səh: 127-141 Zaur Rəşidov Zaur Rashidov 0 2022
A.O.Makovelskinin tədqiqatlarinda orta əsrlərdən yeni dövrədək Qərb fəlsəfə tarixi Azərbaycan Respublikası Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsi. Dövlət və Din İctimai fikir toplusu /Cild: 73 /N: №02 səh: 111-120 Zaur Rashidov Zaur Rəşidov 0 2022
Mirzə Kazım bəyin vəftizi: İslam xürafatının istibdadı və Böyük Oyunun geosiyasi rəqabəti bağlamında Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası. Sosial elmlər jurnalı / Bakı: “Elm” /N: 2 səh: 118-133 Zaur Rəşidov Zaur Rashidov 0 2022
M.F.Axundzadənin “Həkimi-İngilis Yuma Cavab”ı və ya qeyri-mütabiq iki Yuma yek cavab məktubu Din araşdırmaları jurnalı / Din Araşdırmaları Jurnalı /Cild: 9 /N: 2 səh: 57-80 Zaur Rəşidov 0 2022 Sovetlər dönəmində Kommunist Partiyasının ictimai elmlərə, xüsusən … Sovetlər dönəmində Kommunist Partiyasının ictimai elmlərə, xüsusən də fəlsəfəyə ideoloji yön verdiyi məlumdur. Bu mənada, həmin dövrdə əksər mütəfəkkirlərimizin fəlsəfi irsi tədqiq edilən zaman, bəlli ideologyanın əsas elementlərindən, materializm və ateizm axtarışı, həmçinin onların yaradıcılıqlarında idealizmə qarşı mübarizənin xüsusi vurğulanması vacib məqamlardan sayılırdı. Sovetlər dönəmində mübariz ateist, ardıcıl materialist və idealizmin barışmaz düşməni elan edilən maarifçilərimizdən biri də Mirzə Fətəli Axundzadədir. Məqalədə M.F.Axundzadənin “Həkimi-ingilis Yuma cavab” adlı məktubu və ya kiçikhəcmli fəlsəfi əsərinin sovet dönəmi tədqiqatlarında ideoloji oxunuşu və bundan törəyən təhriflər tənqidi şəkildə nəzərdən keçirilir. Məlum dönəmdə Azərbaycanda fəaliyyət göstərmiş əksər tədqiqatçılar, bir qayda olaraq, Axundzadənin bu məktubda şotland filosofu və maarifçisi D.Yumu kəskin tənqid etdiyini yazsalar da, əslində, bu ümumi fikir həqiqəti əks etdirmir. Axundzadə məktubda hakim D.Yumun səbəbiyyət problemi ilə bağlı görüşlərinə İslam fəlsəfəsi kontekstində öz münasibətini bildirir. Axundzadə səbəbiyyət probleminə yanaşmasında ilahiyyatçılar və filosofların baxışlarını müqayisə edərək, bu məsələdə filosofların görüşlərinə üstünlük verir. Eləcə də sovet dönəmində Axundzadə irsi ilə bağlı tədqiqatlarda tez-tez rast gəlinən, D.Yumun ümumiyyətlə səbəbiyyət problemini inkar etməsi mühakiməsi də gerçəklikdən tamamilə uzaqdır. Digər tərəfdən, Axundzadə məktubda daha bir məşhur Yumu da verilən səbəbiyyət sualının şərikli müəllifi kimi göstərir ki, o da hind və Bombey üləmasının dostu – həkim Allan Oktavian Yumdur … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
The philosophy of Azerbaijan Enlightenment in the studies of Enver Akhmedov: a critical analysis book Zaur Rashidov 0 2022 The article analyzes the views on the … The article analyzes the views on the philosophy of Azerbaijan Enlightenment, the famous Azerbaijani historian of philosophy of the XX century, Enver Mirzekulievich Akhmedov (1920-1984). E. Akhmedov was one of the first scientists who studied the Azerbaijan philosophy of enlightenment in stages and systematically. He briefly referred to the legacy of almost every author, thoroughly studied by him during the period of Azerbaijan Enlightenment. E. Akhmedov managed to create a general philosophical picture of the era of enlightenment in Azerbaijan, which was formed from the beginning of the XIX century and went through a difficult path of development until the 20s of the XX century. Despite the fact that in his works on the history of philosophy he tried to preserve scientific objectivity as much as possible, there is an ideological line of that time in his legacy, which is observed among most of our scientists who conducted research in the field of social sciences during the Soviet period. This moment makes it impossible, without a critical approach, to comprehend within the framework of the modern scientific paradigm, the rich legacy of E. Akhmedov and other historians of philosophy of the Soviet era. The obligatory Marxist-Leninist line of the Soviet era, the search for materialism and atheism in every period and thinker of the history of philosophy, unfortunately, undermines the scientific objectivity of research at this stage. The interpretation of such factors in the legacy of E. Akhmedov and our other scientists, based on scientific and philosophical critical analysis, allows the works of our historians of philosophy of the Soviet period to remain relevant … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
A.O.Makovelskinin tədqiqatlarında antik fəlsəfənin klassik mərhələsi və ellinizm dövrü Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası, Fəlsəfə və Sosiologiya institutu. Şərq fəlsəfəsi problemləri jurnalı /N: 25 səh: 78-86 Zaur Rashidov Zaur Rəşidov 0 2021
СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ РЕЛИГИОЗНО-ФИЛОСОФСКИХ ДОКТРИН ХУРУФИЗМА И ЕДИНСТВА БЫТИЯ (ВАХДАТ АЛ-ВУДЖУД) Philosophical Alternatives Journal/Filosofski Alternativi /Cild: 29 /N: 3 ОГЛЫ РАШИДОВ, ЗАУР ФИРИДУН 0 2020 Hurufism is an historical mystical-philosophical worldview, part … Hurufism is an historical mystical-philosophical worldview, part of the Islamic spiritual culture. The founder of this teaching is Fazlullah Naimi (Astarabadi)(1339–1401). In his teaching, Fazlullah attached divine meaning to 28 Arabic and 32 Persian letters. According to Naimi, the letters, numbers, and also traits and features of human face have a hidden secret meaning. Divine signs (letters and numbers) are revealed in the human face (traits and features). Thus, through divine signs, he transferred divine qualities from God to man. Accused of spreading anthropomorphic and anthropocentric ideas that are unacceptable in Islam, Hurufism has been criticized and persecuted since its founding. Its founder, Fazlullah Naimi, and one of his most famous followers, Seyyed Imadeddin Nasimi (1369–1417), were brutally executed. The views of the Hurufites were declared heretical throughout the Islamic world. For this reason … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Сравнительный анализ религиозно-философских доктрин хуруфизма и единства бытия (вахдат ал-вуджуд) Философски алтернативи / Институт по философия и социология при БАН /Cild: 29 /N: 3 səh: 49-59 Zaur Rashidov 0 2020 Hurufism is an historical mystical-philosophical worldview, part … Hurufism is an historical mystical-philosophical worldview, part of the Islamic spiritual culture. The founder of this teaching is Fazlullah Naimi (Astarabadi) (1339–1401). In his teaching, Fazlullah attached divine meaning to 28 Arabic and 32 Persian letters. According to Naimi, the letters, numbers, and also traits and features of human face have a hidden secret meaning. Divine signs (letters and numbers) are revealed in the human face (traits and features). Thus, through divine signs, he transferred divine qualities from God to man. Accused of spreading anthropomorphic and anthropocentric ideas that are unacceptable in Islam, Hurufism has been criticized and persecuted since its founding. Its founder, Fazlullah Naimi, and one of his most famous followers, Seyyed Imadeddin Nasimi (1369–1417), were brutally executed. The views of the Hurufites were declared heretical throughout the Islamic world. For this reason … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Учение о единстве бытия (вахдат ал-вуджуд) как философское выражение исламского единобожия (таухид) Исламоведение / Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Дагестанский государственный университет» /Cild: 10 /N: 3 səh: 103-117 Заур Фиридун-Оглы Рашидов 0 2019 Тасаввуф является одним из наиболее распространенных мистико-философских … Тасаввуф является одним из наиболее распространенных мистико-философских течений во всем исламском мире. Это течение базируется на исламском мировоззрении, в частности на основных принципах концепции исламского единобожия (таухид). В процессе своего развития тасаввуф разветвился по многочисленным направлениям (тарикат). Суфизму в целом присуща мистика. Наряду с эзотерическим (батыниййа) аспектом тасав-вуф также является одним из философских аспектов ислама. Большинство суфийских школ разработало собственные уникальные философские доктрины, содержащие оригинальные идеи. Одной из самых фундаментальных философских доктрин, лежащих в основе суфизма, является доктрина единства бытия (вахдат ал-вуджуд). В этом учении ярко выражены мистические оттенки. Нужно учесть, что мистицизм и эзотеризм являются внешней завесой, покрывающей истинную суть философии вахдат ал-вуджуд. По этой причине исламская сущность учения о единстве бытия как бы скрыта от глаз. Формальное (вне контекста тасаввуфа) постижение доктрины вахдат ал-вуджуд противоречит исламу. Принципы нормативного ислама сокрыты в основных идеях концепции единства бытия, и, для того чтобы осмыслить учение, нужно выявить эти идеи, раскрыть их философскую суть в контексте принципов концепции исламского единобожия и учения о единстве бытия. В противном случае невозможно постичь исламскую основу и сущность философии вахдат ал-вуджуд. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Учредители:" Metafizika" Beynəlxalq Mərkəzi METAFIZIKA Учредители:" Metafizika" Beynəlxalq Mərkəzi /Cild: 2 /N: 7-3 səh: 23-40 RAFIZ MANAFOV 0 2019 Bilgide öznenin mi, yoksa nesnenin mi daha … Bilgide öznenin mi, yoksa nesnenin mi daha önemli bir etken olduğu tartışması felsefenin en kadim ve zor çözülen epistemik meselelerinden biridir. Tarih içerisinde öznenin konumu değişken olmuştur. Öznenin serüveninin Antik dönemden itibaren mitosla, dinsel olanla bağlantılı olduğu biliniyor. Modern felsefeye geldiğimizde öznenin birey olarak, insan aklını temsil eden güç olarak ortaya çıktığına şahit oluyoruz. Ne var ki, Kantla başlayan, Hegelle devam eden “öznenin buharlaşması” dediğimiz bir durumla, özne eski merkezi konumunu kaybetmiş, yerini kimi filozoflarca tarihe ve kültüre, kimi filozoflara göre de akıl üzerinde etkin olan içsel tutkulara bırakmıştır. Antik Yunandan itibaren özne kavramı felsefi düşüncenin önemli bileşeni olarak var olmaya devam etmiştir. Tarihin belirli dönemlerinde zaman zaman merkezi konuma oturmuş, bazen ise gücünü tarihsel-toplumsal etkenlere teslim etmiştir. Öznenin … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Ontology of Spinosism book Zaur Rashidov 0 2018 Zaur Rashidov, Ontology of Spinosism - PhilPapers … Zaur Rashidov, Ontology of Spinosism - PhilPapers Sign in | Create an account PhilPapers PhilPeople PhilArchive PhilEvents PhilJobs PhilPapers home Syntax Advanced Search New All new items Books Journal articles Manuscripts Topics All Categories Metaphysics and Epistemology Metaphysics and Epistemology Epistemology Metaphilosophy Metaphysics Philosophy of Action Philosophy of Language Philosophy of Mind Philosophy of Religion M&E, Misc Value Theory Value Theory Aesthetics Applied Ethics Meta-Ethics Normative Ethics Philosophy of Gender, Race, and Sexuality Philosophy of Law Social and Political Philosophy Value Theory, Miscellaneous Science, Logic, and Mathematics Science, Logic, and Mathematics Logic and Philosophy of Logic Philosophy of Biology Philosophy of Cognitive Science Philosophy of Computing and Information Philosophy of Mathematics Philosophy of Physical … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Проблема интуитивного познания в философии Б. Спинозы Вісник Львівського університету. Філософсько-політологічні студії /N: 12 səh: 125-131 Заур Фиридун оглы Рашидов 0 2017 В данной статье обсуждается проблема интуитивного познания … В данной статье обсуждается проблема интуитивного познания в философской системе Б. Спинозы. Это так называемый «третий род познания» имеет универсальный характер. Как утверждает сам автор, scientia intuitiva есть не что иное, как единство интеллектуального и мыслительного процесса. Принцип, который должен связывать бесконечное (Бог) и конечное (человек) как единое целое. Понимая данную систему, человек так же обретает вечное и совершенное знание. Поэтому Спиноза отмечает, что интуитивное познание достигается под формой вечности. Другими словами, это познание есть знание Бога или субстанции. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
ВЛИЯНИЕ ИСЛАМСКОЙ ФИЛОСОФИИ И КУЛЬТУРЫ НА СПИНОЗУ Фундаментальные и прикладные исследования: современные научно-прак-тические решения и подходы: сборник материалов І-й Международной науч / Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка səh: 346 Заур РАШИДОВ 0 2016 347 представителя этого времени Рене Декарта (1596–1650). … 347 представителя этого времени Рене Декарта (1596–1650). Об этом свидетельствует, первые философские трактаты написанные Спинозой. Но нужно отметить, что дальнейшие философские мысли Спинозы кардинально отличались от картезианство6. Спиноза и ислам. Возвращаясь своим корням, Спиноза создал свою неповторимую философию. Восточный колорит начал проявляться в каждом слове эго «Этики». На формирования философских взглядов Спинозы, основательное влияние оказало еврейская (так как он сам был евреем) и в частности средневековая исламская философия. По этой причине Спиноза являлся своего рода представителем Востока в западном мире. Объединив мудрость с философии, он «шлифовал» новую и своеобразную систему под называнием пантеизм или же спинозизм7. Предки Спинозы были родом из Португалии. Это страна тогда входило в состав арабского халифата. Во время исламского правления в Испании и Португалии (Андалусия) появились многочисленные философы исламского, еврейского и христианского происхождения. С совместными усилиями таких философов приводились различные философские трактаты Античных философов и мыслителей. Проводились различные философские диспуты. В результате сочетания различных культур появились гармоничные и общие философские идеи. Таким образом, различные культуры сливались в единое целое. После завершения реконкисты8 (XV век) это обоюдная связь между культурами различных религий ослабло. Нужно отметить, что эти … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Spinozanin fəlsəfəsində ideya problemi book Zaur Rashidov, Zaur Rəşidov 0 0
Spinozanin fəlsəfi sistemində varliq problemi book Zaur Rashidov, Zaur Rəşidov 0 0
Sufizmin vəhdəti vucud təlimində aləm problemi book Zaur Rashidov Zaur Rəşidov 0 0
Sufizmin vəhdəti vucud təlimində varliq problemi book Zaur Rəşidov (Zaur Rashidov) 0 0
Spinozanin fəlsəfəsində intuitiv idrak scientia intuitiva problemi book Zaur Rəşidov Zaur Rashidov 0 0
Содержание статьи book ЗФ Рашидов 0 0 Тасаввуф является одним из наиболее распространенных мистико-философских … Тасаввуф является одним из наиболее распространенных мистико-философских течений во всем исламском мире. Это течение базируется на исламском мировоззрении, в частности на основных принципах концепции исламского единобожия (таухид). В процессе своего развития тасаввуф разветвился по многочисленным направлениям (тарикат). Суфизму в целом присуща мистика. Наряду с эзотерическим (батыниййа) аспектом тасаввуф также является одним из философских аспектов ислама. Большинство суфийских школ разработало собственные уникальные философские доктрины, содержащие оригинальные идеи. Одной из самых фундаментальных философских доктрин, лежащих в основе суфизма, является доктрина единства бытия (вахдат ал-вуджуд). В этом учении ярко выражены мистические оттенки. Нужно учесть, что мистицизм и эзотеризм являются внешней завесой, покрывающей истинную суть философии вахдат ал-вуджуд. По этой причине исламская сущность учения о единстве бытия как бы скрыта от глаз. Формальное (вне контекста тасаввуфа) постижение доктрины вахдат ал-вуджуд противоречит исламу. Принципы нормативного ислама сокрыты в основных идеях концепции единства бытия, и, для того чтобы осмыслить учение, нужно выявить эти идеи, раскрыть их философскую суть в контексте принципов концепции исламского единобожия и учения о единстве бытия. В противном случае невозможно постичь исламскую основу и сущность философии вахдат ал-вуджуд. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Zaur RƏŞİDOV AMEA, Fəlsəfə İnstitutu book Lessing Mendelssohn 0 0 Məqalədə spinozizmin ontologiyası tədqiq olunmuşdur. Məlum olduğu … Məqalədə spinozizmin ontologiyası tədqiq olunmuşdur. Məlum olduğu kimi böyük niderland filosofu Benedikt Spinoza, sonralar spinozizm termini altında məşhurlaşaraq tanınan monistik bir fəlsəfi təlim yaratmışdır. Spinozanın fəlsəfi sistemində hər şeyi əhatə edən vahid varlıq substansiya və ya Tanrıdır. O, substansiyaya özü-özündə mövcud olan və özü-özünün səbəbi olan varlıq kimi tərif verirdi. Panteizm fəlsəfəsinin ən parlaq nümayəndələrindən biri kimi Spinoza, substansiya və ya Tanrını təbiət də adlandırırdı. Spinoza özünün panteizm təlimində təbiəti də mütləq, qeyri-şərtsiz, yaradılmayan və əbədi bir varlıq kimi təqdim edərək Tanrı ilə də eyniləşdirirdi. O, hesab edirdi ki, Tanrı və ya təbiətin atributları bir-birindən aslı olmayan və bir-birinə təsir etməyən yertutarlıq və təfəkkür atributlarıdır. Filosofa görə, tək-tək şeylər, sonsuz təzahürlər, bütün mövcud obyekt və o cümlədən də subyektlər əbədi substansiya, Tanrı və ya təbiətin moduslarıdırlar. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)