Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
İnsan resursları və elmmetrik məlumatlar bazası
Profil

Günay Qarayeva

ANAS_955
Elmi fəaliyyət
Qeyd: Elmi işlərin xülasələri əsasında süni intellekt (Gemini AI) tətbiqi ilə tərtib olunmuşdur
Ümumi xülasə (AI):
Günay Qarayeva, Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasının Nizami Gəncəvi adına Ədəbiyyat İnstitutunda çalışan elmi işçidir. Google Scholar platformasında 11 nəşri və 2 sitat alan, h-indeksi 1 olan bir profilə malikdir. Scopus-da 1 nəşri qeydə alınmışdır. Tədqiqat maraqları əsasən Azərbaycan və türk ədəbiyyatı, simvolizm, mifologiya, folklor və uşaq ədəbiyyatı üzərində cəmləşmişdir. Qarayevanın elmi fəaliyyəti ədəbi simvolizmin, mifologiyanın, folklor elementlərinin tədqiqinə, uşaq ədəbiyyatının inkişafına, həmçinin türk və Azərbaycan ədəbiyyatlarının müqayisəli təhlilinə yönəlmişdir. Onun nəşrləri arasında simvolizmin müxtəlif aspektləri, mifologiyanın ədəbi əsərlərdəki rolu, folklorun ədəbi kontekstdəki təzahürü, uşaq ədəbiyyatının inkişafı və müasir Azərbaycan şeirində yaddaşın intertekstuallığı kimi mövzulara həsr olunmuş məqalələr yer alır. Qarayevanın əsərlərində ideoloji kontekstin ədəbi əsərlərə təsiri də araşdırılır. Məqalələrində müxtəlif dövrlərdəki ədəbi cərəyanlar və yazıçıların yaradıcılığına toxunulur.
Gunay Garayeva is a research fellow at the Institute of Literature named after Nizami Ganjavi of the Azerbaijan National Academy of Sciences. She has a profile on Google Scholar with 11 publications and 2 citations, with an h-index of 1. She has 1 publication registered in Scopus. Her research interests are mainly focused on Azerbaijani and Turkish literature, symbolism, mythology, folklore, and children's literature. Garayeva's scientific activity is directed towards the study of literary symbolism, mythology, folklore elements, the development of children's literature, as well as the comparative analysis of Turkish and Azerbaijani literature. Her publications include articles dedicated to various aspects of symbolism, the role of mythology in literary works, the manifestation of folklore in the literary context, the development of children's literature, and intertextuality of memory in modern Azerbaijani poetry. Garayeva's works also investigate the impact of the ideological context on literary works. Her articles touch upon the literary currents and the works of writers of different periods.
Гюнай Гараева - научный сотрудник Института Литературы имени Низами Гянджеви Национальной Академии Наук Азербайджана. Имеет профиль в Google Scholar с 11 публикациями и 2 цитированиями, с h-индексом 1. В Scopus зарегистрирована 1 публикация. Ее исследовательские интересы в основном сосредоточены на азербайджанской и турецкой литературе, символизме, мифологии, фольклоре и детской литературе. Научная деятельность Гараевой направлена на изучение литературного символизма, мифологии, элементов фольклора, развитие детской литературы, а также сравнительный анализ турецкой и азербайджанской литературы. Ее публикации включают статьи, посвященные различным аспектам символизма, роли мифологии в литературных произведениях, проявлению фольклора в литературном контексте, развитию детской литературы и интертекстуальности памяти в современной азербайджанской поэзии. В работах Гараевой также исследуется влияние идеологического контекста на литературные произведения. В ее статьях затрагиваются литературные течения и творчество писателей разных периодов.
Tədqiqat maraqları (AI):
Ədəbi simvolizmin tədqiqi, Mifologiyanın ədəbi kontekstdə təhlili, Folklor elementlərinin ədəbiyyatda təzahürü, Uşaq ədəbiyyatının inkişafı, Türk və Azərbaycan ədəbiyyatlarının müqayisəli təhlili, İdeoloji kontekstdə ədəbi əsərlərin tədqiqi
İxtisas sahələri (AI):
Ədəbi simvolizmin tədqiqi, Mifologiyanın ədəbi kontekstdə təhlili, Folklor elementlərinin ədəbiyyatda təzahürü, Uşaq ədəbiyyatının inkişafı, Türk və Azərbaycan ədəbiyyatlarının müqayisəli təhlili, İdeoloji kontekstdə ədəbi əsərlərin tədqiqi
Şəxsi məlumatlar
Tam Adı:
Günay Ağaməhəmmdə qızı Qarayeva
Elmi dərəcə:
Filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
Elmi ad:
Təvəllüd:
Ünvan:
Telefon:
Email:
İş yeri məlumatları
Təşkilat / Şöbə:
Nizami Gəncəvi adına Ədəbiyyat İnstitutu / Təhsil
Vəzifə:
Prezident
Əsas iş yeri:
Bəli
İşləmə müddəti:
1 Yanvar 2024 – H/h

Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr
Memory intertextuality in the poetry of Mammad Araz Poetika. izm /N: 2 səh: 25-35 Gunay Garayeva 0 2023 In contemporary poetry is addressed to Mammad … In contemporary poetry is addressed to Mammad Araz, one of our able poets, who is attached to national-historical past, customs, cultural and moral views of the nations. In most of articles about the poet, attachment of his creativity to the national roots and memory was touched upon, analyses were made from this aspect. Almost no studies have been conducted in theoretical approach to intertextuality, ethno-genological aspects of memory in the poet’s work. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)

Tarix Ümumi Məqalə sayı Ümumi İstinad sayı h index i10 index
1 Noyabr 2025 11 2 1 0
1 Oktyabr 2025 11 2 1 0
1 Sentyabr 2025 11 2 1 0
1 Avqust 2025 11 2 1 0
1 İyul 2025 11 2 1 0
1 İyun 2025 11 2 1 0
1 May 2025 11 2 1 0
1 Aprel 2025 11 2 1 0
1 Mart 2025 11 2 1 0
1 Fevral 2025 9 0 0 0
1 Yanvar 2025 9 0 0 0
1 Dekabr 2024 9 0 0 0
1 Noyabr 2024 9 0 0 0
1 Oktyabr 2024 6 0 0 0
1 Sentyabr 2024 6 0 0 0
1 Avqust 2024 6 0 0 0
1 İyul 2024 6 0 0 0
1 İyun 2024 6 0 0 0

Tarix Məqalə sayı İstinad sayı İstinad edənlər h index Həmmüəlliflər
1 Noyabr 2025 1 1 1 1 None
1 Oktyabr 2025 1 1 1 1 None
1 Sentyabr 2025 1 1 1 1 None
1 Avqust 2025 1 0 0 0 None
1 İyul 2025 1 0 0 0 None
1 İyun 2025 1 0 0 0 0
1 May 2025 1 0 0 0 0
1 Aprel 2025 1 0 0 0 0
1 Mart 2025 1 0 0 0 0
1 Fevral 2025 1 0 0 0 0
1 Yanvar 2025 1 0 0 0 0
1 Dekabr 2024 1 0 0 0 0
1 Noyabr 2024 1 0 0 0 0
1 Oktyabr 2024 1 0 0 0 0
1 Sentyabr 2024 1 0 0 0 0

Content for WOS.
Elmi işlərin siyahısı
İşin adı Jurnalın adı, Nəşriyyat, cild, N Müəlliflər İstinad sayı Nəşr tarixi Abstrakt və oxşar məqalələr
XX. Yüzyıl Azerbaycan Şiirinde Folklor Sembolleri Folklor/Edebiyat / Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi /Cild: 29 /N: 113 səh: 31-48 Günay Garayeva 0 2023 Ulusal ve kültürel düşüncede genetik hafızadan gelen … Ulusal ve kültürel düşüncede genetik hafızadan gelen ve sözlü edebiyatta yeni bir biçimde şekillenen mitolojik olay örgüleri ve halk bilimsel imgeler, yazılı edebiyatta anlam ve biçim açısından dönüşüm göstermektedir. Yeni fikirlerin kaynağı olma sürecinde sembol ve simgeler işlevleri açısından sabit kalmamış ve farklı ifade olanakları ile tezahür etmiştir. Makalede A. Potebnya, GN Pospelov, YM Lotman, AV Korpenko vd. bilim adamlarının motif, sembol ve simge ile ilgili çalışmalarından yola çıkılarak değerlendirmeler yapılmıştır. Türk halkbiliminde kahramanların sembolik yönlerinin araştırılması konusunda araştırmalar yürütmüş araştırmacıların çalışmalarından da yararlanılmıştır. Makalede, Sovyet dönemi Azerbaycan şiirinde halkbilimi kaynaklı motif ve sembollerin özelliklerinin hem devletçilik bağlamında değerlendirilmesi hem de ideolojik yönden incelenmesi amaçlanmıştır. Abdulla Şaik, Ahmed Cavad, Cafer … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
XX. YÜZYIL AZERBAYCAN VE TÜRK ROMANTİK ŞİİRİNDE NEO–TASAVVUF AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi / Tuzla Belediyesi /Cild: 9 /N: 25 səh: 91-102 Günay Qarayeva 0 2021 Sembol, her kültürde belli sosyal, ideolojik bilincin … Sembol, her kültürde belli sosyal, ideolojik bilincin taşıyıcısıdır. Klasik şiirde mevcut sem-bolik sistem, çeşitli zaman ve düşüncenin içinde farklı anlam arz etmiştir. Edebî düşüncede identik sembol zamana uygun olarak sosyal, ideolojik içerik yüklendiğinde değiştirilmiş oluyor ve imgede skematiklik kayboluyor, o yeni içerikle zenginleşiyor. Orta Çağ irfanı naturalist şiirin semboller söz-lüğüne dâhil olmuş âşık - maşuk, ay, güneş, bahar vb. imgeler XX. yüzyıl Türk ve Azerbaycan şii-rinde, genellikle romantiklerin yaratıcılığında devletçilik ve ideolojik yönden yenilenir. Orta Çağ sufi-tasavvufi şiirde âşık- maşuk imgeleri, âşıkın ilahi aşka, sevgili, mutlak vücuda kavuşmak ve onda yok olmak değerini kazanan kâmil insan XX. yüzyıl şiirinde yâr, sevgili, afet, nazenin imgeleriyle yeni sembolik anlam kazanarak ilahi aşk felsefesinden sosyal tasavvufa geçişte geleneksel aşk motifinde yeni kriter ve boyutlar kazanmış oluyor. Bu bağlantıda klasik şiirde sembolik âşık - maşuk imgeleri XIX. yüzyılın sonu XX. yüzyılın başlarında sufi-tasavvufi sistemden ayrılarak sosyal tasavvufa yöneliyor. Türk ve Azerbaycan şiirinde bu yöneliş XX. yüzyılın başlarından itibaren Abdülhak Hamit, Namık Kemal, Tevfik Fikret, Muhammed Hadi, Hüseyin Cavid, Abbas Sehhet Abdulla Şaik, Ahmed Cavad, Almas İldırım, Hacıkerim Sanılı, Bedri Seyidzade vd. Romantiklerin yaratıcılığında özel bir yöne çevrildi. Makalede Türk ve Azerbaycan şiirinde tasavvuftan yeni tasavvufa geçişte identik model, imgesel değişimler üzerine inceleme yapılacaktır. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Geşem İsabeyli'nin Sanatsal Tarzı VI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU səh: 316-321 _ 0 2019
Azərbaycan və türk şeirində günəş, ay, ulduz simvolları AZƏRBAYCAN–TÜRKİYƏ MÜNASİBƏTLƏRİ II BEYNƏLXALQ ELMİ KONFRANSI səh: 263-269 _ 0 2017
ÇAĞDAŞ AZERBAYCAN EDEBİYATINDA ÇOCUK NESRİ II. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU BİLDİRİLER səh: 53 Günay Ağamehemmed qızı QARAYEVA 0 0 Milli edebiyatımızda çocuk edebiyatının teşekkülü, gelişimi, bağımsız … Milli edebiyatımızda çocuk edebiyatının teşekkülü, gelişimi, bağımsız bir alan olarak kökleşme sürecini dünya çocuk edebiyatından uzun bir zaman ayırmamaktadır. Daha çok XVIII-XIX. yüzyıl civarında İtalya, Fransa, Almanya, Rus ve Danimarka edebiyatında gerçekleşen bu süreç, edebiyatımızda XIX. yüzyılın sonu, XX. yüzyılın başlarında kendi gerçek gelişme yoluna ayak basmıştır.Çocuk edebiyatımızın tarihine, XIX. yüzyıldan başlayarak oluşum, evrim aşamalarına baktığımızda bu edebiyatın ilginç gelişme yolu geçtiğine tanık oluruz. Bu gelişmenin AA Bakıxanov, SE Şirvani, R. Əfəndiyev, MT Sidqi vb. ile başlayan ilkel aşaması, yirminci yüzyılın başlarında eğitimin, okul reformunun güçlendirilmesi, çocuk basınının gelişimi yönümünde F. Köçerli, A. Şaiq, A. Sehhet, SS Axundov gibi klasikler ulusal çocuk edebiyatımızın gelişmesine katkı sağlamış, sonraki aşamalarda geleneklerden etkilenmiş ve çocuklar için yeni sanat örnekleri yaratan M. Rzaquluzadə, M. Seyidzade, H. Əlibeyli, Teymur Elçin, E. Mahmudov, N. Abdullayev, T. Mahmud, T. Mütəllibov, İ. Tapdıq, H. Ziya, M. Güner, Z. Xelil, R. Yusifoğlu, E. Quluzade, Q. İsabeyli gibi şair ve yazarlarımız bu edebiyatın önemli takipçilerine çevrilmişdiler. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
XX. Yüzyıl Azerbaycan ve Türk Şiirinde Tasavvuf Simgesinin İdentifikasyonu Günay Garayeva 0 0 İlk aşamalarda, insan toplumu evren ve çevreyle … İlk aşamalarda, insan toplumu evren ve çevreyle ilgili oluşturduğu en korkunç, mistik, bazen sıra dışı anlamlar, iptidai insanların ilk uğraşıları, yaşamla ilişkili taş ve kaya resimleri, kültür varlığını tespitleyen sembollerdir. Bu yüzden semboller, davranış ve insan düşüncesine dayanan kültür olgusudur. Bilincin farklı tarihsel aşamalarında, toplumun düşünceleri, ruh halleri, sosyo-psikolojik durumu sembollerde kesinlik kazanır. L. White “Kültür Bilimi”(The Science of culture) araştırmasında şöyle kaydediyor:“Kültür, maddi ögelerin, davranışların, düşünce ve duyguların sembollerden oluşan, sembollere dayalı bir örgütlenmesidir” 1. Semboller, kültürün ölümsüz hücreleridir. Bu hücreler bilinçaltındaki bilgileri korur ve kültürün genetik hafıza koduna dönüşür.Var olan herhangi bir kültürü sembolsuz olarak anlamak imkansızdır. Tarihin gelişiminde iptidai insan düşüncesinin algıladığı ve sembolize ettiği nesneler ve kavramlar, diğer kültürlerde ve medeniyetlerde geçici karakter taşımamış, oturuşmuş derin bir sembolik sistemin varlığına yol açmıştır. Herhangi bir kültürde var olan yeni sembolik sistem, hafızaya, etno-psikolojik, bilince dayalı bir sistemin temelini oluşturur. Sosyal meseleler, modern çağın paradigmaları, gelenekden gelen, hafızada mevcut olan model, imge ve motifin sembolik içeriğini yapı söküm ve dönüşüm usulü ile değiştirebilir ve yenileyebilir. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Symbolization of Celestial Bodies as an Archetype in the Azerbaijani New Period Poetry//Archetypes in Literatures and Cultures: Cultural and Regional Studies in Collaboration … book / Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften səh: 227-237 G Garayeva 0 2012
Əlaqəli məqalələr(Google)
The Role of the Symbol in the Formation of Plot Khazar Journal of Humanities and Social Sciences /Cild: 27 /N: 2 səh: 127-143 Gunay Garayeva 0 2024 Along with its own component of the … Along with its own component of the plot, the symbol can be considered as one of the active components in its construction, development and illuminating (clearing). The symbol, which initially acts as an image, realizes the dynamic development of the artistic text, the process of bringing the language components together and realizing the idea. In the article, the role of the symbol, which has a multifaceted and complex function within the plot, in the construction of the literary text, in revealing thoughts and ideas, and the author’s object and purpose is considered. At the same time, image-symbol relations, the function of the symbol in the literary text, and its relationship with other poetic categories are widely studied and analyzed. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Memory intertextuality in the poetry of Mammad Araz Poetika. izm /N: 2 səh: 25-35 Gunay Garayeva 0 2023 In contemporary poetry is addressed to Mammad … In contemporary poetry is addressed to Mammad Araz, one of our able poets, who is attached to national-historical past, customs, cultural and moral views of the nations. In most of articles about the poet, attachment of his creativity to the national roots and memory was touched upon, analyses were made from this aspect. Almost no studies have been conducted in theoretical approach to intertextuality, ethno-genological aspects of memory in the poet’s work. Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
Sovet Mifoloji Modelində Simvol Transformasiyasi AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi / Tuzla Belediyesi /Cild: 11 /N: 30 səh: 43-53 Günay Qarayeva 0 2023 Hər bir ideoloji cəmiyyət mifolojidir. Onun varlığı, … Hər bir ideoloji cəmiyyət mifolojidir. Onun varlığı, gerçəklikləri yaddaşda, bədii düşüncədə mövcud olan simvolların yeni modeldə təzahüründə əksini tapmışdır. Bu baxımdan mifin ölməzlik hüququ vardır. Bədii düşüncədə daim diri olan mif təkrarlanmır, öz ilkin əsasına bağlılığı qorumaqla yeni kontekstdə üzə çıxır. XX əsrin ikinci onilliyindən sonra mif artıq sosial mexanizmə çevrildi. Bu prosesdə sovet mifi, yeni mifoloji layların açılması əsasən iki yönümdə təzahürünü tapmışdı. Bəzən ənənəvi obraz dəyişmir, lakin kontekst dəyişir, mifoloji obrazın transformasiyası obrazın yeni kontekstdə meydana çıxmasına şərait yaradır. Digər tərəfdən isə, obraz yeni mif modelində təqdim olunur. Məqalədə 1930-1950- ci illər Azərbaycan şeirində bədii düşüncədə mifoloji strukturlu simvolların yaranmasında yeni ideoloji cəmiyyətin sovet kultuna təsir mexanizmi izlənilir. XX əsrin ikinci onilliyindən başlayaraq mifin sosial mexanizmə çevrilməsi prosesində yeni mif modelində ədəbi qəhrəmanın ideoloji qəhrəmanla, lider obrazının mifoloji qəhrəmanla, dini, müqəddəs məkanların yeni məkanla əvəzlənməsi müşahidə olundu. Tədqiqat zamanı bu konteksdə yeni mifoloji strukturun formalaşmasında simvolik obrazın ikili funksiyasına – obrazın mifoloji konteksdə simvollaşması və obrazın semantikasının mifoloji düşüncəyə dayalı olmasına nəzər yetirilmişdir. Qızıl əsgər mifogeminin ədəbi qəhrəmana transformasiyası gətirilən bədii nümunələr əsasında təhlil edilmişdir. Məqalədə sovet mifinin yeni strukturlu modelə çevrilməsi, proletar ədəbiyyatının türk mifoloji təsəvvürlərindən gələn obrazlara münasibəti, obraz transformasiyasının yeni simvolik modelə təsir yönümləri … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)
GEŞEM İSABEYLİ'NİN SANATSAL TARZI VI. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU BİLDİRİLERİ səh: 276 Günay GARAYEVA 0 0 One of the representatives in the children's … One of the representatives in the children's literature of Azerbaijan is Geşem Isabeyli, who is well-known for his original style, language harmony, simplicity and compactness, and strong sense of humor. Much of his creative work consists of poems, fairy tales, short stories and stories he wrote for children over the years. Although the advent of Geşem Isabeyli to the literary world dates back to the ending years of last century he maintains his contemporaneity with the themes he poses, problems he raises, and works which are suitable for children's psychology of every age. The genre possibilities of his creations is wide, including: poem, fairy tale, fairy tale-short story, fairy tale-story and others. Geşem Isabeyli is an author regarding folk literature and folkloric examples. In his poems, we can see that the sayaci sozler, holavarlar, ceremony songs, riddles, proverbs and parables taken from archaic folklore genres are masterfully infused into poetic verses. This originality stems primarily from his creative approach to the tradition and navigational method. It is just for this reason that even from the point of view of plot and motivation, points resulting from folklore gain specific new content and plot. In his poetry the harmony, playfulness, simple and compact style of writing suitable for child psychology, naturalness, and in his prose placing wider content within the ordinary prose, exaggerating social problems, approaching the child not from an outlook of a small world but as an individual and character, living imagery, and the interest in transforming folklore plot into a new theme in a broader context seems to be the key creative quality in his works. This feature is … Daha çox
Əlaqəli məqalələr(Google)